Ochrona bioder i tyłka.

Kurtka, spodnie, rękawiczki, bielizna - tutaj wszystkiego się dowiesz

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto

Awatar użytkownika
pioter300
Motocyklista
Posty: 151
Rejestracja: 01 lip 2012, 12:39
Imię: Piotr
Miejscowość: Wa-wa/Piaseczno
Garnek: SHARK S900

Ochrona bioder i tyłka.

Post autor: pioter300 »

Używam motocykla na dojazdy do pracy. Nie bardzo mam możliwość przebierać się po przyjeździe. Czy macie jakieś pomysły na ochranę nóg i bioder. Nie jestem zainteresowany spodniami z wbudowanymi protektorami. Potrzebuje coś co się zakłada na wierzch spodni (np. jeansów). Na kolana sprawa łatwa - wybór nakolanników ogromny, ale co zrobić z biodrami i tyłkiem? Macie jakieś pomysły?

Pytanko do tych co szlif mają za sobą : jak się szoruje po ziemi to która część ciała jest najbardziej narażona?
Jestem bardzo początkujący więc proszę nie dziwić się niektórymi moimi pytaniami.
Pierwsze moto, pierwsze godziny jazdy i pierwszy kontakt z mechaniką.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
keteiz1
Oldmotocyklista
Posty: 544
Rejestracja: 29 sty 2011, 11:15
Imię: Krzysztof
Miejscowość: krk
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Ochrona bioder i tyłka.

Post autor: keteiz1 »

Nie myśl o szlifach lecz o tym by jeździć długo i szczęśliwie bo to nie prowokuje losu. A jeśli już to najbardziej się szlifują barki i biodra z dupną częścią a nogi lecą wyżej.
Kiedyś za czasów sportów szosowych w zimę trenowaliśmy upadki na macie. Chodziło o to by zachować pozycję embrionalną. Spadłem kiedyś z rusztowania na klatce schodowej z 4 m. wysokości. Nie rozwaliłem łba, bo jak leciałem to pomimo krótkiego lotu cały czas myślałem by się zwinąć w kulę. Nie wiem czy to pozostałości po treningach czy naturalny instynkt. Kula toczy się łagodniej i dalej, pod warunkiem że nic nie spotka na swej drodze. Szlify szybko się goją. Gencjana i dłubanie gródek z asfaltu by nie ropiały.
Dobra :!: Tyle koszmarnych wizji. SZEROKOŚCI BEZ UPADKÓW.
Awatar użytkownika
Kamyk
Administrator