Strona 3 z 4

Re: Kask na pierwszy motor?

: 22 lut 2011, 20:32
autor: Spinu
też mam sharka s900 bardzo fajny blenda przydatna jedyne co mnie wkurza to to że pod brodę mi zawsze zawiewa. nie ważne czy mam osłonkę czy nie

Re: Kask na pierwszy motor?

: 11 mar 2011, 12:45
autor: UncleKlaus
Ja mam Naxę F8B:)

No szału nie ma. Szukałem kasku w kolorze czarny mat i to było jedyne co znalazłem w interesującym mnie zakresie cenowym.

Mam naklejone białe pasy, które mają nawiązywać do malowania kasku Damona Hilla (Grahama Hilla zresztą również) - oni mieli co prawda super-ciemno-granatowy, ale takiego nie znalazłem.

Na plus zaliczyłbym obecność blendy i dosyć wydajną wentylację.

Minusem jest głośność i średnie wykonanie.

Jakoś strasznie zakupu nie żałuję, ale drugi raz bym się chyba nie zdecydował.

Postaram się zmienić w tym sezonie na coś z nieco wyższej półki.

Re: Kask na pierwszy motor?

: 25 mar 2011, 15:29
autor: urbansan
http://www.scigacz.pl/HJC,HQ1,Lordship, ... ,5684.html
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art31.html
http://sklep.scigacz.pl/kask-integralny ... 22955.html

Kupilem HJC jakis otwarty kask i niby wszystko ok, otulal, ale potem masakra. Po 200km nie dosc ze wialo, trudno wlozyc zatyczki, to naciskal na uszy, fee. Jednakze sprzet porzadny. Przegladalem net i w sezonie znalazlem HQ1, czarny carbon. Wydalem na niego chyba 800zl, a wart jest ponad 1600. Potem czasami wpadalem na allegro i okazalo sie, ze sa posezonowe, przymierzane w sklepach egzemplarze. Wyciagasz wnetrze, pierzesz i tyle masz z problemow estetycznych :)

Co do jakosci: używany był zdecydowanie bardziej niz duzo. Wentylacja jest ok, ale kominiarka zbawia lub zatyczki. W trakcie jazdy huczy dokladnie z tylu kasku przy wylocie, ale za to aerodynamika jest swietna. Mialem owiewkei zawirowania powietrza telepaly mi glowa. Zamiast przyodziac wieksza szybe, po prostu jej urabalem z 7cm, bo kask sobie z powietrzem fenomenalnie daje rade. Nie ma blendy, zwykla skorupa, jezdze w okularach w lato, dosc duzy, ale nie przeszkazda i masz na lbie solidna sztuke. Wiadomo, moje ryzyko, gdybym kupil strzelony, ale na szczescie oplacilo sie :)

Re: Kask na pierwszy motor?

: 18 lip 2014, 03:11
autor: RaaF
Witam
Trochę odgrzebuje temat, ale nie chce zakładać nowego bo dotyczy tej samej kwestii, czyli pierwszy kask .
Moim upatrzonym i juz mierzonym jest MT Revenge
Według Sharp 5/5
Certyfikaty Snell i DOT
Cena około 340 pln
Także sadze ze na pierwszy kask to dobry wybór, oczywiście jest w znacznym stopniu podyktowany atrakcyjna cena.
Moje pytanie : czy ktoś z was miał do czynienia z ta marka ?
Jeśli tak, to jak jest z częściami zamniennyni? Chodzi mi o szybki w innych kolorach, pin lock - jaka jest ewentualna dostępność? Czy nie będę musiał czekać na każda zamówiona część miesiącami?

Re: Kask na pierwszy motor?

: 13 cze 2015, 15:03
autor: DeFi
Na pewno nie kupujcie kasków z allegro :)

Re: Kask na pierwszy motor?

: 28 sie 2015, 15:17
autor: marcin92
Ja jeździłem kiedyś w tanim kasku Naxa i odradzam Lepiej dołożyć i kupić coś markowego nawet z niższej półki - teraz jeżdżę w Nolanie N64 i jest ok :) Największa zaleta że szyba nie paruje i ma 4 gwiazdki w SHARP. Jakość wykonania także znacznie lepsza.

Przy okazji witam bo to mój pierwszy post na forum. :)

Re: Kask na pierwszy motor?

: 28 sie 2015, 19:04
autor: Kanc1erz
marcin92 pisze:Ja jeździłem kiedyś w tanim kasku Naxa i odradzam Lepiej dołożyć i kupić coś markowego nawet z niższej półki - teraz jeżdżę w Nolanie N64 i jest ok :) Największa zaleta że szyba nie paruje i ma 4 gwiazdki w SHARP. Jakość wykonania także znacznie lepsza.

Przy okazji witam bo to mój pierwszy post na forum. :)
Miałeś pinlocka albo jakąś folię, że Ci szyba nie parowała? Bo w sumie to nie wierzę, żeby szyba nie parowała, no chyba, że jeździsz tylko w ciepłe i suche dni.

Re: Kask na pierwszy motor?

: 28 sie 2015, 20:32
autor: marcin92
Tak - Nolan ma pinlocka i spisuje się rewealcyjnie :) Teraz troche żałuje że nie dorzuciłem kasy do N86 z blendą.

Re: Kask na pierwszy motor?

: 31 sie 2015, 17:21
autor: urbansan
Mam aktualnie R-PHA 10+. Jest w nim 1 pinlock i 2 szybki - jasna i ciemna. Super sprawa, ale ma panna kupila IS-17 z blenda i tez dostala pinlock. BTW ten IS-17 jest naprawde super. Ma te same patenty co moj, szyba pasuje tu i tam, poduszki pewnie tez :)

Pinlock mega robi swoja robote. Oba kaski super szczelne od szyby i maja kurtynke, wiec nic nie podwiewa.

Zastanawialem sie jednak co jest lepsza opcja - blenda, czy druga szybka? W lato blenda jest super i wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem... ale do calorocznej jazdy wybieram 2 szybki. Blenda bedzie parowala w zimne dni, a tych mamy wiecej niz cieplych.

I jeszcze dygresja na temat pierwszego kasku:
https://www.youtube.com/watch?v=Hu7bxEDM758

Do tego czemu ludzie kupuja kaski za 300zl? Zaloz 1000zl, dobierz sobie super integrala i za 3 lata bedziesz dokladnie wiedzial, czego chcesz :) Ostatnio widzialem goscia, ktory pojechal na Nordkapp w LS2... zycie mu nie mile?

Re: Kask na pierwszy motor?

: 31 sie 2015, 21:52
autor: Kanc1erz
urbansan pisze:Mam aktualnie R-PHA 10+. Jest w nim 1 pinlock i 2 szybki - jasna i ciemna. Super sprawa, ale ma panna kupila IS-17 z blenda i tez dostala pinlock. BTW ten IS-17 jest naprawde super. Ma te same patenty co moj, szyba pasuje tu i tam, poduszki pewnie tez :)

Pinlock mega robi swoja robote. Oba kaski super szczelne od szyby i maja kurtynke, wiec nic nie podwiewa.

Zastanawialem sie jednak co jest lepsza opcja - blenda, czy druga szybka? W lato blenda jest super i wydaje sie byc najlepszym rozwiazaniem... ale do calorocznej jazdy wybieram 2 szybki. Blenda bedzie parowala w zimne dni, a tych mamy wiecej niz cieplych.

I jeszcze dygresja na temat pierwszego kasku:
https://www.youtube.com/watch?v=Hu7bxEDM758

Do tego czemu ludzie kupuja kaski za 300zl? Zaloz 1000zl, dobierz sobie super integrala i za 3 lata bedziesz dokladnie wiedzial, czego chcesz :) Ostatnio widzialem goscia, ktory pojechal na Nordkapp w LS2... zycie mu nie mile?
Ja mam HJC TR-1, jeszcze okazji założyć pinlocka nie miałem (bo nie mam, standardowo nie dorzucili, ale jeżdżę do oporu, więc będę musiał dokupić), o ile zauważyłem, że szyba paruje dość intensywnie w zimniejsze dni (wtedy daję na uchył), to blenda mi jeszcze nie zaparowała.
Dwie szyby wydają się mniej wygodne, zawsze możesz połączyć dwie opcje - mieć kask z blendą i mieć do niego dwa wizjery :)