Witam.
Czy mógłby mi ktoś określić czy instalacja poniższego obrotomierza byłaby problematyczna, czy ograniczyłaby się do podpięcia przewodów to istniejącej kostki obrotomierza?
(Pytanie może banalne i naiwne, ale kompletnie się na elektronice / elektryce nie znam)
@Added
Wrzucam skany instrukcji instalacji dorwane od sprzedawcy. Może komuś się przyda
Instalacja wygląda na prostą. Pytanie teraz, który przewód jest w kubkach (czarny, brązowy czy zółty) jest od "pulsu", a który od masy (z serwisówki wynika, że masa do czarno zółty).
Bez problemu podłączysz obrotomierz. Czarny kabel do masy, a czerwony albo podpinasz we wtyczkę od pomiaru obrotów, albo łączysz z czerwonym przewodem na cewce zapłonowej, albo nawijasz 5 zwojów na przewodzie WN.
A jakbym czarny podlaczyl z czarno-zoltym (masa) i czerwony z brązowym (puls) to myślisz ze by działało? Nie chce gmerac w elektryce i fajnie by było jakby się to dało podpiąć pod kable z kubków
Założone. Kable podpięte od oryginalne kable obrotomierza pod zegarami (obrotomierz ma swoje bateryjne zasilanie więc nie ma kabla +12v). Działa bardzo dobrze (wyświetla obroty ).
Minusy:
- Brak podświetlenia
- Prawdopodobnie przebija obroty o jakieś 500-600 (na ciepłym silniku jak spróbuję zjechać obroty na jałowym do 1200, to przy wyświetlanych 1700 już chodzi nierówno i gaśnie).
Jakoś specjalnie to to nie wygląda, przyznaję, ale i tak lepiej niż się obawiałem Jak się trafi obrotomierz w jakieś normalnej cenie to kupie, ale nie mam zamiaru płacić 800 za całe zegary (używane), gdzie tylko obrotomierz mam walnięty. Planuję póki co wmontować go w tarczę obrotomierza, żeby wyglądało stockowo