Gmole
: 05 sty 2011, 12:18
Witam,
Od dłuższego czasu planuję zamontować sobie gmole. Jednak oryginalne gmole kosztują zbyt wiele, chyba że ktoś z was zna jakiś dobry i tani sklep internetowy. Mój plan jest taki, że zrobię to sobie u znajomego, który powiedział, że może mi to wykonać. Jednak ten znajomy potrzebuje mieć w miare dokładnie rozrysowany wzór (wiadomo, w miarę możliwości oczywiście). Przeszukałem wzdłuż i wszerz internet, i moją uwagę zwróciły dwa typy gmoli. A teraz moje pytania:
1. Który typ wydaje się wam lepszy (bardziej chodzi mi o ochronę silnika niż o estetykę...jakoś bardziej mi się widzi Typ 2). A może jest jeszcze inny typ, który będzie sprawował się lepiej niż te podane przeze mnie?
2. Czy macie może jakiś wzór, podobny do tego co mam ja, ale może bardziej dokładny albo do jeszcze innego typu gmoli? Ewentualnie, może macie zdjęcia rozmontowanych gmoli, które będą lepsze, niż te co znalazłem na necie?
3. Czy warto to robić po znajomości u znajomego blacharza, czy może pakować kasę w oryginalne gmole? (osobiście wydaje mi się to głupie, bo do ER-5 pasuje zwykły kawałek rurki...ale może się mylę).
Chodzi mi o jakąkolwiek pomoc, jakieś dodatkowe materiały lub dobre rady. Pierwszy raz coś takiego będę robił, jeżdżę od dwóch lat dopiero i nie jestem specjalistą. Z góry dzięki:)
Oto zdjęcia:
Gmole Typ 1: http://img827.imageshack.us/i/gmoletyp1.jpg/
Gmole Typ 2: http://img694.imageshack.us/i/gmoletyp2.jpg/
Wzór Typ 1: http://img441.imageshack.us/i/wzortyp1.jpg/
Rozmontowane Typ 1: http://img710.imageshack.us/i/rozmontowanetyp1.jpg/
Lewa w górę!:)
Od dłuższego czasu planuję zamontować sobie gmole. Jednak oryginalne gmole kosztują zbyt wiele, chyba że ktoś z was zna jakiś dobry i tani sklep internetowy. Mój plan jest taki, że zrobię to sobie u znajomego, który powiedział, że może mi to wykonać. Jednak ten znajomy potrzebuje mieć w miare dokładnie rozrysowany wzór (wiadomo, w miarę możliwości oczywiście). Przeszukałem wzdłuż i wszerz internet, i moją uwagę zwróciły dwa typy gmoli. A teraz moje pytania:
1. Który typ wydaje się wam lepszy (bardziej chodzi mi o ochronę silnika niż o estetykę...jakoś bardziej mi się widzi Typ 2). A może jest jeszcze inny typ, który będzie sprawował się lepiej niż te podane przeze mnie?
2. Czy macie może jakiś wzór, podobny do tego co mam ja, ale może bardziej dokładny albo do jeszcze innego typu gmoli? Ewentualnie, może macie zdjęcia rozmontowanych gmoli, które będą lepsze, niż te co znalazłem na necie?
3. Czy warto to robić po znajomości u znajomego blacharza, czy może pakować kasę w oryginalne gmole? (osobiście wydaje mi się to głupie, bo do ER-5 pasuje zwykły kawałek rurki...ale może się mylę).
Chodzi mi o jakąkolwiek pomoc, jakieś dodatkowe materiały lub dobre rady. Pierwszy raz coś takiego będę robił, jeżdżę od dwóch lat dopiero i nie jestem specjalistą. Z góry dzięki:)
Oto zdjęcia:
Gmole Typ 1: http://img827.imageshack.us/i/gmoletyp1.jpg/
Gmole Typ 2: http://img694.imageshack.us/i/gmoletyp2.jpg/
Wzór Typ 1: http://img441.imageshack.us/i/wzortyp1.jpg/
Rozmontowane Typ 1: http://img710.imageshack.us/i/rozmontowanetyp1.jpg/
Lewa w górę!:)