Cześć,
Czy ktoś was próbował zakładać u siebie te dysze? Jest odczuwalna jakaś różnica?
http://www.bikestar.pl/zestaw-dysz-dyno ... age-1.html
Dysze Dynojet
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Remilo7
- Motorowerzysta
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Opole
- Garnek: HJC FG-17
Dysze Dynojet
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
-
- Rowerzysta
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 mar 2015, 20:30
- Miejscowość: Zabrze
- Numer GG: 3408
- Telefon: 506268008
- Motocykl: XT600Z Tenere
Re: Dysze Dynojet
Samymi dyszami to można sobie jedynie pogorszyć parametry. Dysza to jedna ze składowych. Jak ma to coś dać, to musi być inny wydech, być może inny filtr itd. Do swojego XTka mam kilka zestawów dysz, ale te duże mogę używać jedynie na nizinach, bo już na 1200-1500m silnik kaszle jakby mu kto lał benzynę do gaźników z wiadra. Na standardowych nie było cudów nawet powyżej 2800m. A wydech mam akcesoryjny, głowica jest po portingu, wszelkie progi z połączenia króće-głowica i głowica-kolektor zeszlifowane, sprężyna gaźnika podciśnieniowego "podwiązana" itd. Trzeba się przerzucić na wtrysk 

- Remilo7
- Motorowerzysta
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Opole
- Garnek: HJC FG-17
Re: Dysze Dynojet
Dynojet oferuje różne poziomy tego "tuningu". W opisie pierwszego (Stage 1), do którego należą te dysze, podobno wystarczy oryginalny wydech, filtr i silnik bez żadnych przeróbek. Znajomy zamontował sobie te dysze w Bandicie 1200 i odczuł różnicę, ale fakt faktem ma już go dosyć poprzerabianego.
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5