Kanc1erz pisze:Mam szybę Puiga (choć nie wiem jaki to model -> była już na moto założona). I osobiście powiem, że jej sztywność pozostawia wiele do życzenia No i mogła by byś troszkę wyższa.
Zrob zdjecie i podeslij, przydalo by sie Albo na google znajdz!
Z gory dzieki
Oto zdjęcie mojej szyby: Troszkę porysowana (zapewne przy szlifie, migacz nieoryginalny). Jeżeli chodzi o wady to moim zdaniem jest ZA mało sztywna, troszkę ją telepie na wolnych obrotach.
Telepie ją bo masz ją źle zainstalowaną. W ogóle to wygląda tak jakby miała wypaść z uchwytów. Uważaj bo przy szybszej jeździe dostaniesz nią w kask.
Trzeba wepchnąć ją głęboko między uchwyty reflektora. Do tego powinno się przewiercić przez uchwyt i zblokować ją śrubką wkładając dystanse między szybę i metalowy uchwyt reflektora (w uchwycie szyby masz otworki). Wtedy szyba jest stabilna a drgania są minimalne.
nie chodzi o to by złapać króliczka, lecz aby gonić go...
adiplo pisze:
Telepie ją bo masz ją źle zainstalowaną. W ogóle to wygląda tak jakby miała wypaść z uchwytów. Uważaj bo przy szybszej jeździe dostaniesz nią w kask.
Trzeba wepchnąć ją głęboko między uchwyty reflektora. Do tego powinno się przewiercić przez uchwyt i zblokować ją śrubką wkładając dystanse między szybę i metalowy uchwyt reflektora (w uchwycie szyby masz otworki). Wtedy szyba jest stabilna a drgania są minimalne.
True, już dokręciłem ją Ale krzywo. Muszę to poprawić jeszcze
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Ogólnie szyba jest OK. Do 120 jeździ się komfortowo. Powyżej trzeba się położyć na baku i też daje radę. W porównaniu do jazdy bez szyby to niebo a ziemia.
nie chodzi o to by złapać króliczka, lecz aby gonić go...
Nie pokonuję długich tras, głównie dystanse 100- 150 km, a prędkość ok 120 km/h, bez szaleństwa Chciałbym zapytać czy taka szybka będzie odpowiednia, czy może wyższa/niższa będzie lepsza?
Miałem szybę tej wysokości i ją zdemontowałem.
Do 120km/h niemal nie poczujesz różnicy. Różnica jest jak jedziesz powyżej 140 i położysz się na baku.
Ta szyba kieruje strumień powietrza pod kask - na szyję, lub na szybę kasku (zależy jak jesteś wysoki). W moim przypadku, jak się lekko zgarbiłem, to wszystko leciało centralnie na kask, przez co szum był nie do wytrzymania.
Po położeniu się na baku - cisza, spokój, wszystko leci górą, ale ile można tak jechać?
Mamy nakedy z fajnym, klasycznym wyglądem. Jak kupisz szybę, a na trasę jeździsz rzadko, to prędzej czy później ją zdejmiesz, bo bez niech moto wygląda o wiele lepiej.
Zdjąłem wczoraj swoją szybkę i powiem Wam, że o niebo lepiej się jedzie, nie rzuca głową i nie wieje po szyji tak mocno. Tak więc nie ma sensu jej kupować - chyba, że zamierzacie jeździć na baku
majorek pisze:Miałem szybę tej wysokości i ją zdemontowałem.
Do 120km/h niemal nie poczujesz różnicy. Różnica jest jak jedziesz powyżej 140 i położysz się na baku.
Ta szyba kieruje strumień powietrza pod kask - na szyję, lub na szybę kasku (zależy jak jesteś wysoki). W moim przypadku, jak się lekko zgarbiłem, to wszystko leciało centralnie na kask, przez co szum był nie do wytrzymania.
Po położeniu się na baku - cisza, spokój, wszystko leci górą, ale ile można tak jechać?
Mamy nakedy z fajnym, klasycznym wyglądem. Jak kupisz szybę, a na trasę jeździsz rzadko, to prędzej czy później ją zdejmiesz, bo bez niech moto wygląda o wiele lepiej.
de gustibus non est disputandum
ALE
wg mnie Kawa znacznie lepiej z szybą wygląda. Zrobiłem bez szyby 3km, masakra zaraz z powrotem założyłem
Ja znów uwielbiam nakedy z kocimi oczami, np. Fazer600/8, Hornet w wersji owiewkowanej, Bandit S itp.
Tylko, żeby silnik było widać
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
Rafał pisze:A, że się spytam ile masz wzrostu? Ja mam 185cm i serio jest o wiele lepiej bez szybki
181cm
Znaczy ja nie mówię tu o komforcie, bo tego nie testowałem - jechałem co najwyżej 60kmh, bo jeszcze nie do końca sprawny fizycznie jestem
Tylko strasznie biednie te zegary wyglądały, na serio. Całkiem inne moto
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.