Strona 1 z 3
Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 07:23
autor: bogus1990
Witam mam kolejny problem ze swoim motocyklem.Dzisiaj jadąc sobie do pracy motocykl nagle stracił na mocy.po prostu bardzo ciężko mu wejść wyżej niz 60km/h.i inny odgłos w czasie jazdy się wydobywa.czyżby chodził tylko jeden cylinder? Nie wiem co się stało :/ było to przy prędkości około 40-60km/h i około 3500-400obrotów
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 08:40
autor: jotto
Być może jeden cylinder odmówił współpracy. Zobacz jak wyglądają świece i czy obie dają iskrę.

Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 08:53
autor: bogus1990
A jak cylinder odmówił współpracy to co wtedy? Ostatnio odpalajac delikatnie strzelił i dziś podobnie.ale wszystko ok ładnie chodził na obrotach i w czasie jazdy :/
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 09:54
autor: Rafał
Jak mi świeca padła to na jednym cylindrze chodził

Objawy były takie, że w czasie jazdy zaćzeły sie robić takie własnie spadki mocy, az w końcu było tak że dopiero od 6k obrotów normalnie jechał, poniżej się dławił, obroty jałowe strasznie falowały. Najłatwiej sprawdzic to rozgrzej moto i sprawdz kolektory wydechowe, jak jeden cylinder nie pali to kolektor będzie chłodny.
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 10:11
autor: bogus1990
Tylko że j muszę do domu jeszcze wrócić

zajadę do domu to sprawdzę ale to po pracy

no trochę się dlawi bo mam wrażenieszarpania przy niższych biegach
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 10:19
autor: Rafał
to sprawdź w domu świece

Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 15:29
autor: Remilo7
Albo wina gaźników
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 20:48
autor: piter3105
Też przerabiałem ten temat, trzeba było mocno trzymać kierownicę, bo nie wiadomo kiedy włączał się drugi cylinder:P
Kupiłem przewód zapłonowy BERU na metry, do tego nowe świece i fajki i aż do sprzedaży miałem spokój.
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 21:42
autor: bogus1990
późno z pracy wróciłem.kolektory oba są ciepłe.motocykl nie wchodzi na wyżej niż4 tys obrotów w jeździe.odpala bez problemu.3 nie ma co wrzucać bo zamula totalna
Re: Kawasaki er5 moc
: 07 wrz 2015, 22:47
autor: Kanc1erz
To obstawiam lewy luft, znaczy powietrze. Zerknij, czy króćce ssące nie są uszkodzone, bo ta guma lubi czasem sobie pęknąć. Albo przewody wysokiego napięcia jak ktoś wyżej napisał. No i koniecznie zerknij na stan świec!