Witam
Stałem się nowym posiadaczem ER 5 i od razu przeprowadzam w niej wszystkie konieczne czynności konserwacyjne, eksploatacyjne itd. Moje pytanie dotyczy synchronizacji gaźników. Na wolnych obrotach wskazówka obrotomierza faluje w zakresie ok. 200-300 obrotów, może mniej, dokładnie nie stwierdzę. Niewiele chyba, ale nie wiem czy tak powinno być, czy też przydałoby się już zsynchronizować gaźniki. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Synchronizacja gaźników - potrzebna?
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Remilo7
- Motorowerzysta
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Opole
- Garnek: HJC FG-17
Synchronizacja gaźników - potrzebna?
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
- Flliko
- Rowerzysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 kwie 2015, 13:27
- Imię: Filip
- Miejscowość: Swarzędz/Poznań
- Garnek: shark S900C
- Motocykl: ER-5 '05
Re: Synchronizacja gaźników - potrzebna?
Moja kawa trzyma obroty równo, więc raczej tak nie ma być
- Remilo7
- Motorowerzysta
- Posty: 85
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 22:45
- Imię: Paweł
- Miejscowość: Opole
- Garnek: HJC FG-17
Re: Synchronizacja gaźników - potrzebna?
Nie wiem czy nie przesadziłem z tym, na jazdach przyglądałem się XJ6 i u niej tak samo ta wskazówka chodzi, a oni na pewno wiem, że serwisują cały motocykl regularnie
Wkręca się i schodzi z obrotów też chyba prawidłowo, ale może dla świętego spokoju lepiej zrobić.
Wkręca się i schodzi z obrotów też chyba prawidłowo, ale może dla świętego spokoju lepiej zrobić.
"Zawodowcy są przewidywalni, strzeż się amatorów"
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5
Jawa 50 > Yamaha TDR 125 > Kawasaki ER5