Witam tak jak w temacie pociekł mi olej w z lewej lagi. Moj mechanik powiedzial ze musze kupic uszczelniacze, teraz mam pytanie czy wystarcza zwykle uszczelniacze lag athena (25zl) czy ez uszczalniacze pylkowe i olejowe(80zl) musze kupic bo takie 2 zestawy znalazlem na allegro.
Druga sprawa jest nie dzialajace swiatlo stopu podobno padl stycznik hamulca recznego przedniego, wpisywal to w allegro /google i nic nie ma , jak nazywa sie fachowa tego nazwa abym mogl to zamowic.
Cieknące lagi
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- jotto
- Klubowicz
- Posty: 1115
- Rejestracja: 03 sie 2011, 11:53
- Imię: Marek
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Africa Twin
Re: Cieknące lagi
Co do uszczelniaczy to raczej ten tańszy zestaw. Nie przypominam sobie, żebym płacił za nie 80 zł. Bliżej temu chyba było do 25 zł.
Ma się rozumieć, że na nożnym hamulcu światło działa?
Ma się rozumieć, że na nożnym hamulcu światło działa?

- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Cieknące lagi
Jeśli się nie mylę to uszczelniacze przeciwpyłowe to jest ta gumka z góry, to się zdejmuje i zakłada, nie musisz tego kupować, chyba że są uszkodzone. Kupujesz tylko te najprostsze.
Jeśli chodzi o stycznik do stopu od przodu to jest na tyle prosta rzecz że sam to dasz radę zregenerować. Lish to robił w sobotę, wygląda niby na nierozbieralne, ale jak dobrze podważysz to się otworzy. W środku musisz przeczyścić styki i wszystko wróci do normy.
Jeśli chodzi o stycznik do stopu od przodu to jest na tyle prosta rzecz że sam to dasz radę zregenerować. Lish to robił w sobotę, wygląda niby na nierozbieralne, ale jak dobrze podważysz to się otworzy. W środku musisz przeczyścić styki i wszystko wróci do normy.
www.hangover.art.pl
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Cieknące lagi
przerabiałem ostatnio temat stycznika od stopu bo też nie działał:

nowy oryginalny 102 złote: https://kawasaki.torn.com.pl/palio/html ... 2&_CatID=0Corr pisze:Nowy oryginalny kosztuje pewnie koło 100, więc na pewno spróbuję. Ta obudowa jest na zatrzaski? już raz go zdejmowałem i nie widziałem żadnych śrub, wtedy wystarczyło wciśnięcie bolca do końca(dalej niż może to zrobić klamka) i znowu zaczął działać normalnie. Teraz znowu tylko mrugnie jak puszczę klamkę.
Edit
sam postanowiłem obadać temat, może komuś się przyda więc wrzucę foty(erka ma dokładnie ten sam włącznik według fiszek z częściami).
Obudowa trzyma się na trzy "zgrzane" pręciki, jak widać u mnie jeden się odłamał w czasie podważania, trzeba będzie to złożyć na jakiś silikon/uszczelniacz![]()
Styki w środku były całe zaśniedziałe więc je lekko przeczyściłem papierem ściernym i środkiem do czyszczenia styków. Jak widać zasada działania bardzo prosta.
Ps proszę nie traktować tego jako żadnego poradnika jako, że sam robiłem to po raz pierwszy i jestem ignorantem jeżeli chodzi o wszelkie sprawy elektryczne

Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Rowerzysta
- Posty: 17
- Rejestracja: 28 paź 2013, 18:50
- Miejscowość: Biała Podlaska
- Plecak: Dziewczyne:)
Re: Cieknące lagi
Ok dzieki sproboje sam to jakoś zrobic a co do uszczelniaczy tez wlasnie myslalem o tych tanszych ale nie bylem pewien