Z tego co zauważyłem nie ma nadmiaru części do eerki i gpzetki


Jednym z ważnych elementów będzie silnik. Z tego co pamiętam w ER jest 50 KM. W GPZ jest kilka wersji mocy - maksymalnie 60KM - i tylko maksymalnie zblokowana ma mody w silniku, a reszta to gaźniki. W przypadku ER wydaje mi się że 50KM jest uzyskane przez inne wałki które mają też poprawić przebieg krzywej mocy i momentu.
Wydaje mi się, że mogą podpasować lagi. Mam na warsztacie 2 rodzaje hamulców do GPZtki - na jedną i na dwie tarcze. Potem zrobię zdjęcia i jakiś opis, a może ktoś z was napisze o tych w Erkach.
Jest małe prawdopodobieństwo, aby pasował tylny wachacz z centralnym amortyzatorem, ale felgi raczej są takie same i moze hamulce z tyłu.
Ciekawe czy górna półka by podpasowała.
Macie jakieś doświadczenia czy informacje na ten temat

