Wymiana tarcz zegarów, wolne obroty
: 15 kwie 2013, 15:45
Witam.
Stałem się niedawno posiadaczem pierwszego poważnego motocykla - oczywiście Kawasaki ER5.
Chciałbym poprawić w nim kilka rzeczy:
1. Jakie powinny być obroty na 'luzie' jak moto już jest rozgrzane? U mnie są rzędu 2000 i wydaje mi się to trochę za dużo
2. Jak zabrać się za wymianę tarcz zegarów? Poprzedni właściciel zmienił na jakieś 'tuningowe' ze swoją ksywką, trochę mi się nie podobają a dostałem też oryginalne także chciałbym zmienić. Co po kolei i jak odkręcić? A i przy okazji wymieniłbym żarówkę od podświetlenia bo jedna nie działa :/
Chyba to będzie na tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę.
Z góry dzięki za pomoc.
Stałem się niedawno posiadaczem pierwszego poważnego motocykla - oczywiście Kawasaki ER5.
Chciałbym poprawić w nim kilka rzeczy:
1. Jakie powinny być obroty na 'luzie' jak moto już jest rozgrzane? U mnie są rzędu 2000 i wydaje mi się to trochę za dużo
2. Jak zabrać się za wymianę tarcz zegarów? Poprzedni właściciel zmienił na jakieś 'tuningowe' ze swoją ksywką, trochę mi się nie podobają a dostałem też oryginalne także chciałbym zmienić. Co po kolei i jak odkręcić? A i przy okazji wymieniłbym żarówkę od podświetlenia bo jedna nie działa :/
Chyba to będzie na tyle, jak coś sobie przypomnę to dopiszę.
Z góry dzięki za pomoc.