Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lukaszu »

czy ktoś borykał się z problemem kranika? skladam moto po malowaniu i coś mi kiepsko pali.
Jakoś nie mogę znaleźć przewodu od podcisnienia kranika ( może go wogóle nie było)

jak zrobie podciśnienie ręcznie, to zaraz paliwo ładuje przelewem i to nie ważne czy pri, res, czy on

nad jednym gaźnikiem mam zaślepiony wężyk śrubką, może to byl przewód wlasnie od tego???

po zdjęciu wężyków od zasilania gazników z kranika nie leci nawet w pozycji PRi...
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Strzelson
Motocyklista
Posty: 160
Rejestracja: 06 lis 2010, 02:52
Imię: Michał
Miejscowość: Warszawa - Wilanów
Plecak: Ania :)
Garnek: Caberg V2R
Lokalizacja: Warszawa - Grochów

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Strzelson »

Kto wie jak zniwelować luz na manetce gazu?? Jest dość spory i to szarpanie maszyną działa mi na nerwy :/
kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Pytania wszelkie

Post autor: kondziu4 »

Zdejmujesz zbiornik, i na linkach masz regulacje i z tego co pamiętam przy rolgazie też jest regulacja.

Co do kranika, to ma jeden króciec zaślepiony gumą a drugi powinien być z przewodem, albo zaślepiony jeśli ktoś zmieniał kranik na taki bez membrany podciśnieniowej.
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Corr »

witam, co może być powodem falowania na wolnych obrotach?(a może to norma?). Nie jest to drastyczne zjawisko bo zmiany dochodzą do 100 obr/min. jak na razie były robione: zawory, gaźniki, wymienione świece, filtr czysty, wydech seryjny. Jedyne co wydaje mi się, że może być przyczyną to brak zaślepki na rurce przy wahaczu, czytałem na forum, że na jednej powinna być(to sprawdzę jak brat wróci z moto :D).
Może macie też inne pomysły?
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Mattii
Rowerzysta
Posty: 27
Rejestracja: 15 lip 2011, 21:08
Miejscowość: Maszewo
Plecak: brak :)
Garnek: Nolan
Numer GG: 6982489

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Mattii »

Nieszczelność na króćcach, nieszczelny airbox. Sprawdź wszędzie czy nie ma pęknięć.
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Corr »

Podczas regulacji zaworów i gaźników wszystko to rozbierałem i nie widziałem żadnych uszkodzeń. I tak będę musiał to rozkładać od nowa bo uszczelka pod pokrywą się poci, ale to po sesji, albo po sezonie więc wtedy sprawdzę dokładnie:D
Mam jeszcze jedno pytanie: mam egzemplarz z 97/98(w papierach 98, wdg win 97) roku, według serwisówki z 2004 są 3 rurki przy wahaczu, u mnie są 4(2 zaślepione) i tutaj moje pytanie od czego jest ta czwarta?
wiem, że mogłem to sprawdzić jak moto było bez plastików ale zapomniałem i może ktoś wie co to.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

W wersji sprzed liftu są 4 wężyki. Po lifcie zredukowali do 3
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Corr »

Ok, dzięki. To jeszcze z łatwych i przyjemnych napraw sprawdzę czy po prostu ktoś nie zatkał nie tych wężyków co trzeba :D a jak nie to to zostawię na razie bo nie jest jakoś bardzo uciążliwe.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Pytania wszelkie

Post autor: piter3105 »

Co do tych wężyków mam jedno pytanie. Mam wersję sprzed liftu. Który wężyk powinien być zaślepiony? Ten, który powinien być podłączony do króćca, który wychodzi z prawej strony u dołu airboxa? Czytając posty powyżej postanowiłem sprawdzić jak jest u mnie. Zobaczyłem, że wężyka nie było w ogóle..;/ a przy króćcu było strasznie zasyfione. Założyłem wężyk, puściłem go dołem i zaślepiłem, tylko nie wiem czy to o ten króciec chodzi, mam nadzieje, że o ten ;)
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Pytania wszelkie

Post autor: DeFi »

zatyczka powinna być na wężyku, który idzie z dołu airboxa.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
ODPOWIEDZ