gazdul pisze:Super światełko jaki jest koszt wyprodukowania takiego bajeru. Tak się składa że mam identyczny kufer i żadnych umiejętności elektronicznych no może poza zlutowaniem kabelka .
Ciężko mi opisać koszty dla kogoś kto nie posiada zadnych podzespołów elektronicznych ,ale tak
za 3zł masz 9 sztuk SUPER FLUX
za 1zł masz 100 sztuk rezystorów a potrzebujesz 8 led i 8 rezystorów
Potrzebny jeszcze laminat 5zł wytrawiacz 5zł , jednego i drógiego Ci sporo zostanie na pzyszłość ,papier kredoy w ksiegarni i małe wierteło
trochę pracy własnej koszt jest bardzo niski, Ceny zestawów na allegro do tego kufra 120zł
brakuje mi tylko połaczenia przez płyte montarzowa
a to filmik jak to świeci https://youtu.be/ZhMVls4oeMU
Ja też nie nygusowałem tej zimy. Regulacja zaworów, mycie i smarowanie łańcucha, czyszczenie zacisku hamulca, polerka kolektorów, wymiana kierownicy, polerka klamek, wymiana plynu chlodnicy, wymiana plynu hamulca, wyważenie kół, ledowe podświetlenie zegarów, led w pozycyjnym. Zrobienie gmoli. No wystarczy.
Kolego. Co do tego leda. Zamawiając ledy do podświetlenia zegarów zamówiłem parę sztuk więcej. Jak się okazało. Żarówka pozycyjnych w naszych lampach jest z tych okrągłych- wciskanych i przekręcanych. Ja natomiast miałem te wsuwane. Dlatego zbiłem żaróweczkę i wykorzystałem tę część metalową wlutowując led. Lutownica, troszkę kleju typu poxipol i mamy żarówkę.
-- 24 Lut 2017, 16:51 --
-- 24 Lut 2017, 17:08 --
Bym zapomniał. Wedle instrukcji kolegi z forum zrobiłem sobie chlapacz oraz taki mój patencik. Osłonka rury tłumika bo przypalałem sobie buty. Co widać na załączonych fotkach.
Też używam u siebie na pozycyjnych żarówki ledowej, ale wymieniam ją chyba co miesiąc. Co chwile się palą. Nie wiem czy nie jest coś w ich konstrukcji takiego, co po prostu nie współgra dobrze z miejscem, w którym są montowane. Może nie ma tam stałego napięcia? Im wyższe obroty tym trochę wyższe i analogicznie na odwrót? Jak spali mi się kolejna, myślę, że wrócę z powrotem do zwykłej żarówki tylko może jakieś wersji cool blue, czasem takie widziałem i chyba efekt byłby podobny do białej ledowej.
Okaże się w praniu. Jak na razie używam tych samych ledów w samochodzie i jest ok. Zobaczymy jak będzie w ER. Być może ciepło generowane z żarówki H4 skraca ich żywotność. Napiszę jak mi się spali i po jakim czasie. Pozdrawiam.
Odkąd moto zakupione końcem marca, zrobiłem: (moto był kupiony w bardzo dobrym stanie)
- wymiana klamek z krótkich na oryginalne długie + polerka
- wymiana zabieraka na nowy zamowiony u dealera kawasaki (zrobiłem na nim już ok 2500 km i na razie zadnego zuzycia nie wykazuje)
- dwie nowe opony Pirelli Angel City
- wymiana manetek na Leoshi 655
- nowy klakson
- nowe kierunkowskazy przednie
- regulacja + synchro gaźników
- zmiana klasycznego tłumika na sportowy przelot
- oklejenie ramy stickerbombem termokurczliwym kolor czern/biel
- tankpad ala carbon
- dokupienie brakujacej oryginalnej zaslepki ramy
- wymiana dwóch podnóżków, bo miały popękane gumy
- wymiana płynu chłodzącego
- nowy olej + filtr + filtr powietrza
Oprócz tego kilkukrotny "domowy detailing": czyszczenie i impregnacja kanapy, zaimpregnowanie wszystkich plastików, woskowanie lakieru, polerowanie osłon chłodnicy, setów i innych elementów. W przyszłym tygodniu z racji tego, że wjechał nowy wydech planuje zrobić kolektory na czarno.
orz3szkowyy pisze:Odkąd moto zakupione końcem marca, zrobiłem: (moto był kupiony w bardzo dobrym stanie)
- wymiana klamek z krótkich na oryginalne długie + polerka
- wymiana zabieraka na nowy zamowiony u dealera kawasaki (zrobiłem na nim już ok 2500 km i na razie zadnego zuzycia nie wykazuje)
- dwie nowe opony Pirelli Angel City
- wymiana manetek na Leoshi 655
- nowy klakson
- nowe kierunkowskazy przednie
- regulacja + synchro gaźników
- zmiana klasycznego tłumika na sportowy przelot
- oklejenie ramy stickerbombem termokurczliwym kolor czern/biel
- tankpad ala carbon
- dokupienie brakujacej oryginalnej zaslepki ramy
- wymiana dwóch podnóżków, bo miały popękane gumy
- wymiana płynu chłodzącego
- nowy olej + filtr + filtr powietrza
Oprócz tego kilkukrotny "domowy detailing": czyszczenie i impregnacja kanapy, zaimpregnowanie wszystkich plastików, woskowanie lakieru, polerowanie osłon chłodnicy, setów i innych elementów. W przyszłym tygodniu z racji tego, że wjechał nowy wydech planuje zrobić kolektory na czarno.
Spora lista - mam prośbę, cyknij kilka zdjęć Tylko nie takich przerobionych, tak jak aparat to widzi
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.