To i ja się pochwalę
-Nowe gumy DURO
-Stalowy oplot HEL
-Nowy napęd zębatki SUNSTAR łańcuch DID 520 VX2
-Lusterka w niklu
-No i oczywiście olej i filtry
Wymiana bardzo twardych amortyzatorów z tyłu na bardziej miękkie - komfort dwa razy większy , teraz czuję, że zawieszenie spełnia swoją rolę i każda dziura nie wali po kręgosłupie. Do tego pomalowałem w czarnym macie osłony chłodnicy i lagi. Wcześniej miałem wypolerowane, ale nie miałem cierpliwości ponawiać tego zabiegu co rok.
Jaką długość przewodu brałeś? Widziałem na alledrogo za 100zł (do wyboru różne kolory) do GSa (zdaje się, że 90cm) i tak się zastanawiam, czy da radę?
ER-5 1998r. Od 07.04.2014r.
SV650S 2007r. Od 29.04.2018r.
Chętnie pomogę również w zakresie projektowania elektroniki oraz szeroko rozumianej informatyki i komputerów.
**Odpowietrzenie ukladu hamulcowego,
**Przelozenie linki ciagnacej od rollgazu, niestety ulamala sie koncowka bo kumpel przy zakladaniu stalowego oplotu nie zalozyl ze linka moze sie napinac
**Wymiana zimeringow i lozysk przedniego kola
Kawasaki Er5 '99 - first bike bought in '13 season (sold IX 2015)
VeeStrom 650XT - 2015
Trochę ode mnie:
*napęd zębatki SUNSTAR łańcuch DID 520 VX
*klocki hamulcowe EBC FA229
*płyn hamulcowy DOT4 nazwy nie pamiętam
*świece NGK DPR9EA-9
*czyszczenie, synchronizacja gaźnika i przy okazji nowe zaworki iglicowe
* noo i oczywiście filtry i olej MOTUL 10W40
i na dniach nowa oponka tył powinna zawitać