Oryginalny zestaw kluczy

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
czaro85
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 438
Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
Imię: Cezary
Miejscowość: Maków Mazowiecki
Plecak: Agnieszka
Garnek: HJC FG-15
Numer GG: 5485371

Oryginalny zestaw kluczy

Post autor: czaro85 »

Jako że swoje moto zakupiłem bez kluczy pod siedzeniem to mam do was pytanie, co tam powinno się znajdować ?
Fajnie jak ktoś wrzucił by zdjęcie oryginalnego zestawu i wypisał co znajduje się w takim zestawie.
Z góry dziękuję.

Ps. Jakby co to przeszukiwałem forum i znalazłem temat viewtopic.php?f=10&t=997&hilit=klucze ale mi chodzi o to co powinno być w moto na wszelki wypadek.
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
Awatar użytkownika
Fryta
Motocyklista
Posty: 192
Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
Imię: Michał
Miejscowość: Warszawa
Plecak: Dorota
Garnek: jeden z 2 :) różnie
Numer GG: 1378431
Telefon: 504909145

Re: Oryginalny zestaw kluczy

Post autor: Fryta »

ja swój dokupiłem na allegro ale nie jestem pewien czy napewno był do er5 bo troche różnił się zawartością od tego co ja miałem u siebie (część brakowało a część było więcej...) póxniej napisze co mam ;)
Awatar użytkownika
Kamyk
Administrator
Administrator
Posty: 3375
Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
Imię: Rafał
Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Plecak: Ewa
Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
Skype: kaminski.rafal
Numer GG: 2697152
Motocykl: Testowy
Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin

Re: Oryginalny zestaw kluczy

Post autor: Kamyk »

Ja sam skompletowalem sobie najbardziej potrzebne rzeczy :) Kilka srubokretow, kilka kluczy, szmata ;), opaski zaciskowe - tzw. trytytki, zapalniczka, koszulki termokurczliwe itp. Oczywiscie jeszcze smar do lancucha oraz klucz do zmiany zawieszenia.

Wszystko w miare co moglo by sie przydac.
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Oryginalny zestaw kluczy

Post autor: piter3105 »

Ja też wczoraj ostatecznie skompletowałem, to co Kamyk + kombinerki, nożyk (najlepiej taki rozkładany zestaw) i taśma izolacyjna, ewentualnie jakaś mała latareczka. Mam również klucz do świec oraz dwie świece (zmieniałem przewody paliwowe, teraz są troszeczkę dłuższe, tak, że jak zdejmuję zbiornik to wystarczy ktoś lub coś do podtrzymania i mogę świece zmieniać, ostatecznie można sobie z tym poradzić samemu) Myślę czy jest sens wozić ze sobą tzw."koło zapasowe w płynie" ?
Awatar użytkownika
DeFi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2397
Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
Imię: Rafał
Miejscowość: Września
Plecak: Brak
Garnek: LS2
Numer GG: 9958743
Telefon: 783757397
Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
Lokalizacja: Września

Re: Oryginalny zestaw kluczy

Post autor: DeFi »

To tzw "koło zapasowe w płycie" to istna ostateczność. Po użyciu tego preparatu opona nadaje się jedynie na śmietnik.
Ostatnio u wulkanizatora jak zmieniałem opony w aucie, na lawecie przyjechała BMW K1200GT '07. Koleś jechał z Włocławka do Poznania i na 20 km przed Poznaniem złapał kapcia na nowej oponie. Wulkanizator znalazł nieszczelność, zakołkował i można było wracać do domu.

Tak jak w przypadku ERki za laczka na tył zapłacisz niewiele (200-500 zł) to za pełnowymiarowego laczka do mocnego moto wydasz minimum 600 zł albo i więcej jeżeli markowe kupujesz. W takim wypadku kalkulacja jest prosta. Wulkanizator za kilkanaście zł albo opona za ~1000 zł. Decyzja należy do ciebie a wulkanizatora znajdziesz chyba w każdym mieście.
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
ODPOWIEDZ