odblokowanie ERki

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

Awatar użytkownika
Miłosz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1303
Rejestracja: 29 kwie 2011, 22:57
Imię: Miłosz
Miejscowość: Plewiska/Poznań
Plecak: Monika
Garnek: HJC
Numer GG: 3369519
Motocykl: Gsf 1200N K5

Re: odblokowanie ERki

Post autor: Miłosz »

emwu pisze:Tak od 130 zaczyna slimaczyc i wiele wiecej nie pojedzie :)
corr ma rację, zakładając nawet niewyregulowane gaźniki czy ocierający hamulec to 160 to absolutne minimum
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
emwu
Podawacz śrubek
Posty: 6
Rejestracja: 12 mar 2013, 00:24
Miejscowość: wawa

Re: odblokowanie ERki

Post autor: emwu »

Jak będzie ładniejsza pogoda to go sprawdzę i zobaczymy co dalej, ale raczej nie będę go już nigdzie oddawał, bo to generuje następne koszta, ewentualnie sam będę starał się go zbadać na tyle ile będę umiał :) Do tej pory pamiętam, że na 5ce mogłem więcej wydusić niż na 6ce , nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: odblokowanie ERki

Post autor: Corr »

To znaczy, że silnik ma strasznie mało mocy. Albo coś jest nie tak w gaźnikach i ryzykujesz duże spalanie i niszczenie świec przy zbyt bogatej mieszance lub wypalanie zaworów wydechowych co wymusza konieczność wymiany głowicy przy zbyt ubogiej mieszance. Jeżeli coś się dzieje w silniku to prędzej czy później go zajedziesz i będziesz szukać nowego.
Więc moim skromnym zdaniem czekanie i nic nie robienie tylko zwiększy koszta naprawy. Bez obrazy ale widać, że nie masz najmniejszego pojęcia o mechanice więc zostaje Ci wymiana wszystkiego po kolei co wyjdzie podobnie jak oddanie sprzęta w ręce fachowca.


Albo wrzuć chociaż film jak pracuje bo tak to jest wróżenie z fusów ;)
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Awatar użytkownika
cici0201
Motocyklista
Posty: 233
Rejestracja: 08 kwie 2013, 21:53
Imię: Krystian
Miejscowość: Kutno
Garnek: LS2 FF370

Re: odblokowanie ERki

Post autor: cici0201 »

Witam, dzwoniłem dzisiaj do kawasaki odnośnie blokad w er5. Dowiedziałem się, że rodzaj blokady zależy od kraju z którego pochodzi. Wiec spytałem co było robione w Niemczech (mój jest z niemiec), powiedział, że najprawdopodobniej króćce ssące są zwężone albo wstawione tuleje w króćce oraz jest możliwość, że dysze są mniejsze.
BartezErRider
Podawacz śrubek
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2013, 15:24
Miejscowość: Bydgoszcz

Re: odblokowanie ERki

Post autor: BartezErRider »

Witam ;)
Podepnę się tutaj.
A więc zrobiłem jak koledzy wyżej kazali wyciągnąłem przepustnice patrzę są 2 otworki zakleiłem na początku obydwa na każdej przepustnicy przejechałem się i efekt był taki że motorek się dusił przy 6 tyś, jedną dziurkę odetkałem na każdej przepustnicy i mocy jak nie było tak nie ma może ktoś wie co jeszcze może być przyczyną??
I tak wgl czy teraz po zatkaniu jednego otworu powinna mieć lepszego kopa, a dodam że mam dekle z ograniczeniem (z tą tuleją co ogranicza przepustnice) ??
Awatar użytkownika
bober15
Motocyklista
Posty: 167
Rejestracja: 02 wrz 2013, 15:55
Imię: Paweł
Miejscowość: Giżycko
Plecak: zależy jak leży :)
Garnek: Nitro n766-vx
Telefon: 790591087

Re: odblokowanie ERki

Post autor: bober15 »

Witam, sorki za odkopywanie :) Mam problem z moją er podejrzewam, że może być zablokowana. V max jaki osiągnąłem to 165. Na 3 dojechałem do 140 więc sprawia wrażenie braku mocy. Na 7 stronach tego tematu non stop pojawiają się fotki przepustnic i pokryw gaźników, od tego wszystkiego już zgłupiałem. Mógłby mi ktoś przesłać zdjęcia przepustnic i pokrywek gaźników w nieblokowanych wersjach er 5 ??
Leszek
Podawacz śrubek
Posty: 12
Rejestracja: 25 sty 2014, 09:41
Miejscowość: Katowice Podlesie

Re: odblokowanie ERki

Post autor: Leszek »

Witam, znalazłem ciekawe zdjęcie
Obrazek
według niej mam wersje zdławioną chodzi o pokrywy gaźników mam takie z tulejką która prowadzi sprężyne tj ta na pierwszym zdjęciu, z tego co wyczytałem to owa pokrywka ogranicza wychył przepustnicy ? moja przpustnica otwiera się w 100% czy chodzi o ograniczenie położenia iglicy ??
Awatar użytkownika
Corr
Motocyklista
Posty: 697
Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
Imię: Adam
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'

Re: odblokowanie ERki

Post autor: Corr »

Wydaje mi się, że ta tabelka po prostu mija się z prawdą, też miałem takie pokrywy i pełną moc (chociaż rzeczywiście oryginalnie była zdławiona ale tylko poprzez inne dysze). Druga sprawa, że nigdzie indziej nie widziałem tego drugiego typu pokryw, wszystkie schematy pokazują te z tulejką np:
Obrazek
No i nawet z tabelki można wyczytać, że pokrywy nie wpływają na moc bo mogą występować w wersjach od 27 do 60 koni czyli ta tuleja raczej niczego nie ogranicza.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
Leszek
Podawacz śrubek
Posty: 12
Rejestracja: 25 sty 2014, 09:41
Miejscowość: Katowice Podlesie

Re: odblokowanie ERki

Post autor: Leszek »

Dzięki za szybką odpowiedź :)
Awatar użytkownika
bober15
Motocyklista
Posty: 167
Rejestracja: 02 wrz 2013, 15:55
Imię: Paweł
Miejscowość: Giżycko
Plecak: zależy jak leży :)
Garnek: Nitro n766-vx
Telefon: 790591087

Re: odblokowanie ERki

Post autor: bober15 »

Ja mam przepustnice z dziurkami a licznikowe 175 na 5 leciałem i dalej się rozpędzała. Była jeszcze 6 w zapasie no i silnik nie lekko spod głowicy dmuchał co się później okazało. Tak więc ta tabelka Jest lekko kantowana. Swoją drogą ciekawo jakie były przekłamania licznika :)
ODPOWIEDZ