Rozkręciłem gaźniki i takie są w nim przepustnice. Po siadają od strony cylindrów, 2 dziurki i jedną od spodu
Kawa leci tak to 155 w porywach ;/ Można coś z tym wykombinować żeby szybciej jeździła?
Zakleiłem klejem do pękniętych bloków silnikowych. Na razie zimno nie było gdzie się rozpędzić ale różnice czuć bardzo powyżej 8000obr. Wcześniej nie miał takiego power na wysokich obrotach Przeróbka na duży plus
Jakby ktoś miał na sprzedaż przepustnice to proszę dać znać
kiedyś sprowadzałem przepustnice są dość drogie same nowe oryginalne mębramy na allegro kosztują około 200 zl
-- 22 Lut 2016, 22:49 --
ps ja w moim tez jak czyściłem gaźniki zauważyłem ze mam tez właśnie zaklejone te dziurki w przepustnicach i nie widać ze by miało coś się odkleić...
jak przegazuje motor to tak zasysa powietrze ze aż ściska krućcie ssące widać jak guma się ściska na nich czyli ssanie ma jak małe źrebie
Cześć wszystkim jestem w trakcie czyszczenia gazników regulacji zaworów i wymiany opon i smarowania robie taki ful serwis przed sezonem i mam pytanie związane właśnie z odblokowaniem
erki , co do odblokowania znalazłem ciekawa informacje w brifie
myslicie że wystarczy zalkeić te 2 dziury na przepustnicy ?
Corr pisze:Tak, te dziury na pewno kastrują moc. Sprawdź jeszcze jakie masz rozmiary dysz
Dysza dużo obniża mocy? Bo moja ER niby jest odblokowana, ale jak miałem u mechanika regulacje gaźników robioną, to powiedział, że mam mniejszą dysze niż oryginalna. Nowa trochę droga, więc szkoda mi kasy, ale jeśli miałoby to dużo polepszyć...
Nie chodzi o to czy dużo mocy zabiera, ale czy AFR jest w normie, zbyt bogata i zbyt uboga mieszanka jest szkodliwa dla silnika, jeżeli robisz zmiany w dolocie(modyfikacja przepustnicy) to powinieneś też zmienić ilość dostarczanego paliwa(dysze w gaźniku), taka jest teoria.
W praktyce musiałbyś spróbować czy po zaklejeniu dziur w przepustnicach uda się odpowiednio ustawić gaźniki na obecnych dyszach
No tak właśnie mam, bo wyregulować się udało wszystko bezproblemowo. Chodzi równo, z resztą przed regulacją też nie było do czego się przyczepić. Pytam tak z ciekawości, bo trochę za słabo ta moja Kawa przyspiesza według mnie. Wiem, że mam też kompresję niższą niż zaleca instrukcja na lewym cylku, ale bardziej myślałem tutaj o tej dyszy jako o przyczynie.