Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Ja bym jednak takie minimalne luzy zostawił na zaworach:P
- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Z tego co mi wczoraj mój mechanik mówił i pokazywał, to luz zawsze musi być. Ja miałam w mojej wypowiedzi na myśli to, że nie mam na zaworach nadmiernego luzu ^^piter3105 pisze:Ja bym jednak takie minimalne luzy zostawił na zaworach:P
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
A co twój mechanik mówił o osmolonej przepustnicy ? Powinien móc coś więcej powiedzieć od czego mogło się tak zrobić. W końcu jest mechanikiem 


Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Wiem wiem, tak tylko żartujęAlaila pisze:Z tego co mi wczoraj mój mechanik mówił i pokazywał, to luz zawsze musi być. Ja miałam w mojej wypowiedzi na myśli to, że nie mam na zaworach nadmiernego luzu ^^piter3105 pisze:Ja bym jednak takie minimalne luzy zostawił na zaworach:P

- Alaila
- Klubowicz
- Posty: 735
- Rejestracja: 28 gru 2011, 20:23
- Imię: Agata
- Miejscowość: Świdnica/Wrocław
- Garnek: uvex
- Motocykl: Honda CBF 125
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
@DeFi on mówi, że to jest nieszkodliwe, nie wiadomo z czego powstało. Mam na to nie zwracać uwagi, bo gaźnik z osmoleniem chodzi tak samo jak ten bez osmolenia. Gorzej by było jakby była różnica w ich pracy.
Życie masz tylko jedno, więc korzystaj z niego na całego :D
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
To niech oczyści przepustnicę a przy następnej regulacji zobaczy czy najdzie na nowo.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motorowerzysta
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Piaseczno
- Garnek: UVEX 515 BOSS
Re: Pytania wszelkie
Mam kilka wątpliwości co do kilku rzeczy w mojej ER5 (2005 rok), mianowicie:
1. Po zgaszeniu przez kilka minut tłumik pyka (cyk, cyk) rozumiem, że to coś całkowicie normalnego?
2. Kanapa przyciera mi trochę o bak, tworzą się takie otarcia lakieru. Myślałem żeby nałożyć jakąś folię na ten obszar.. Ogólnie siodło trochę skrzypi podczas jazdy. Może ktoś borykał się z podobnym problemem?
Tak to wygląda: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 78e2c.html
3. Pod lewym kierunkowskazem mam jakąś rurkę, nie mam pojęcia od czego to może być, chyba poprzedni właściciel coś modził:

4. Patrzyłem dzisiaj poziom płynu chłodniczego i cóż, jest pusto, co polecacie żeby wlewać? Tak jak w serwisówce lać, 50% vs 50% woda, płyn?
Sorry za marną jakość zdjęć ale nie miałem nic lepszego do robienia fotek.
1. Po zgaszeniu przez kilka minut tłumik pyka (cyk, cyk) rozumiem, że to coś całkowicie normalnego?
2. Kanapa przyciera mi trochę o bak, tworzą się takie otarcia lakieru. Myślałem żeby nałożyć jakąś folię na ten obszar.. Ogólnie siodło trochę skrzypi podczas jazdy. Może ktoś borykał się z podobnym problemem?
Tak to wygląda: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 78e2c.html
3. Pod lewym kierunkowskazem mam jakąś rurkę, nie mam pojęcia od czego to może być, chyba poprzedni właściciel coś modził:

4. Patrzyłem dzisiaj poziom płynu chłodniczego i cóż, jest pusto, co polecacie żeby wlewać? Tak jak w serwisówce lać, 50% vs 50% woda, płyn?
Sorry za marną jakość zdjęć ale nie miałem nic lepszego do robienia fotek.
-
- Motocyklista
- Posty: 352
- Rejestracja: 02 paź 2011, 21:06
- Imię: Mateusz
- Miejscowość: Świdnica
- Plecak: z książkami ^^
- Garnek: Shark S600
Re: Pytania wszelkie
1. Raczej normalne, tłumik się nagrzewa, materiał się minimalnie rozszerza, później oddaje temperature To taki sam efekt jak przy samochodzie po dłuższej podroży, można czasami usłyszeć takie dźwięki z hamulców lub spod maski. Tłumik oryginalny?
2. Przytarcie lakieru przez kanapę to chyba jeden z większych problemów ER-ek, właściwie taki ich urok. Możesz zakupić folię poliwęglanową i nakleić w tym miejscu.
3.Prawdopodobnie jest to rurka od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Jeżeli masz wlany nadmiar, to powinien wypłynąć przez tą rurkę, ale być może to nie jest ta, bo chyba są 2 podobne ;] Generalnie uważaj, żeby nie była ustawiona w taki sposób, aby w razie czego poleciało na oponę. Podczas jazdy może się zrobić nieprzyjemnie.
4. Sprawdź czy masz w ogóle płyn w układzie chłodzenia. Może być tak, że wystarczy dolać do zbiorniczka wyrównawczego i po problemie, a może się zdarzyć, że w zbiorniczku jak sprawdzisz to będzie, ale w obiegu nie. Ja dolewam gotowy Petrygo z Orlena, na nasze warunki sprawdza się najlepiej. Chyba, że trzymasz moto zimą w ogrzewanym garażu. Jeżeli zrobisz z wodą, a garaż nie jest ogrzewany, to możesz mieć duuuży problem jeżeli temperatura spadnie poniżej zera.
2. Przytarcie lakieru przez kanapę to chyba jeden z większych problemów ER-ek, właściwie taki ich urok. Możesz zakupić folię poliwęglanową i nakleić w tym miejscu.
3.Prawdopodobnie jest to rurka od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Jeżeli masz wlany nadmiar, to powinien wypłynąć przez tą rurkę, ale być może to nie jest ta, bo chyba są 2 podobne ;] Generalnie uważaj, żeby nie była ustawiona w taki sposób, aby w razie czego poleciało na oponę. Podczas jazdy może się zrobić nieprzyjemnie.
4. Sprawdź czy masz w ogóle płyn w układzie chłodzenia. Może być tak, że wystarczy dolać do zbiorniczka wyrównawczego i po problemie, a może się zdarzyć, że w zbiorniczku jak sprawdzisz to będzie, ale w obiegu nie. Ja dolewam gotowy Petrygo z Orlena, na nasze warunki sprawdza się najlepiej. Chyba, że trzymasz moto zimą w ogrzewanym garażu. Jeżeli zrobisz z wodą, a garaż nie jest ogrzewany, to możesz mieć duuuży problem jeżeli temperatura spadnie poniżej zera.
-
- Motorowerzysta
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 02:29
- Imię: Piotrek
- Miejscowość: Piaseczno
- Garnek: UVEX 515 BOSS
Re: Pytania wszelkie
1. Tłumik oryginalny (stock)
3. Rurka dobrze ustawiona, nie powinno ściekać na oponę.
4. Z tego co patrzyłem to płynu w układzie brak
moto będzie garażowany 5-7 stopni jest w zimie w garażu ale chyba nie będę się bawił w mieszanie wody z borygo.
Wielkie dzięki za szybką odp
3. Rurka dobrze ustawiona, nie powinno ściekać na oponę.
4. Z tego co patrzyłem to płynu w układzie brak

Wielkie dzięki za szybką odp
