Strona 7 z 10
Re: odblokowanie ERki
: 21 mar 2013, 18:16
autor: Miłosz
emwu pisze:Tak od 130 zaczyna slimaczyc i wiele wiecej nie pojedzie
corr ma rację, zakładając nawet niewyregulowane gaźniki czy ocierający hamulec to 160 to absolutne minimum
Re: odblokowanie ERki
: 21 mar 2013, 19:44
autor: emwu
Jak będzie ładniejsza pogoda to go sprawdzę i zobaczymy co dalej, ale raczej nie będę go już nigdzie oddawał, bo to generuje następne koszta, ewentualnie sam będę starał się go zbadać na tyle ile będę umiał
Do tej pory pamiętam, że na 5ce mogłem więcej wydusić niż na 6ce , nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Re: odblokowanie ERki
: 21 mar 2013, 19:53
autor: Corr
To znaczy, że silnik ma strasznie mało mocy. Albo coś jest nie tak w gaźnikach i ryzykujesz duże spalanie i niszczenie świec przy zbyt bogatej mieszance lub wypalanie zaworów wydechowych co wymusza konieczność wymiany głowicy przy zbyt ubogiej mieszance. Jeżeli coś się dzieje w silniku to prędzej czy później go zajedziesz i będziesz szukać nowego.
Więc moim skromnym zdaniem czekanie i nic nie robienie tylko zwiększy koszta naprawy. Bez obrazy ale widać, że nie masz najmniejszego pojęcia o mechanice więc zostaje Ci wymiana wszystkiego po kolei co wyjdzie podobnie jak oddanie sprzęta w ręce fachowca.
Albo wrzuć chociaż film jak pracuje bo tak to jest wróżenie z fusów
Re: odblokowanie ERki
: 16 kwie 2013, 12:54
autor: cici0201
Witam, dzwoniłem dzisiaj do kawasaki odnośnie blokad w er5. Dowiedziałem się, że rodzaj blokady zależy od kraju z którego pochodzi. Wiec spytałem co było robione w Niemczech (mój jest z niemiec), powiedział, że najprawdopodobniej króćce ssące są zwężone albo wstawione tuleje w króćce oraz jest możliwość, że dysze są mniejsze.
Re: odblokowanie ERki
: 11 maja 2013, 18:27
autor: BartezErRider
Witam
Podepnę się tutaj.
A więc zrobiłem jak koledzy wyżej kazali wyciągnąłem przepustnice patrzę są 2 otworki zakleiłem na początku obydwa na każdej przepustnicy przejechałem się i efekt był taki że motorek się dusił przy 6 tyś, jedną dziurkę odetkałem na każdej przepustnicy i mocy jak nie było tak nie ma może ktoś wie co jeszcze może być przyczyną??
I tak wgl czy teraz po zatkaniu jednego otworu powinna mieć lepszego kopa, a dodam że mam dekle z ograniczeniem (z tą tuleją co ogranicza przepustnice) ??
Re: odblokowanie ERki
: 20 paź 2013, 19:40
autor: bober15
Witam, sorki za odkopywanie
Mam problem z moją er podejrzewam, że może być zablokowana. V max jaki osiągnąłem to 165. Na 3 dojechałem do 140 więc sprawia wrażenie braku mocy. Na 7 stronach tego tematu non stop pojawiają się fotki przepustnic i pokryw gaźników, od tego wszystkiego już zgłupiałem. Mógłby mi ktoś przesłać zdjęcia przepustnic i pokrywek gaźników w nieblokowanych wersjach er 5 ??
Re: odblokowanie ERki
: 19 kwie 2014, 15:43
autor: Leszek
Witam, znalazłem ciekawe zdjęcie
według niej mam wersje zdławioną chodzi o pokrywy gaźników mam takie z tulejką która prowadzi sprężyne tj ta na pierwszym zdjęciu, z tego co wyczytałem to owa pokrywka ogranicza wychył przepustnicy ? moja przpustnica otwiera się w 100% czy chodzi o ograniczenie położenia iglicy ??
Re: odblokowanie ERki
: 19 kwie 2014, 22:17
autor: Corr
Wydaje mi się, że ta tabelka po prostu mija się z prawdą, też miałem takie pokrywy i pełną moc (chociaż rzeczywiście oryginalnie była zdławiona ale tylko poprzez inne dysze). Druga sprawa, że nigdzie indziej nie widziałem tego drugiego typu pokryw, wszystkie schematy pokazują te z tulejką np:
No i nawet z tabelki można wyczytać, że pokrywy nie wpływają na moc bo mogą występować w wersjach od 27 do 60 koni czyli ta tuleja raczej niczego nie ogranicza.
Re: odblokowanie ERki
: 20 kwie 2014, 07:20
autor: Leszek
Dzięki za szybką odpowiedź
Re: odblokowanie ERki
: 20 kwie 2014, 09:18
autor: bober15
Ja mam przepustnice z dziurkami a licznikowe 175 na 5 leciałem i dalej się rozpędzała. Była jeszcze 6 w zapasie no i silnik nie lekko spod głowicy dmuchał co się później okazało. Tak więc ta tabelka Jest lekko kantowana. Swoją drogą ciekawo jakie były przekłamania licznika