Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Pytania wszelkie
czy ktoś borykał się z problemem kranika? skladam moto po malowaniu i coś mi kiepsko pali.
Jakoś nie mogę znaleźć przewodu od podcisnienia kranika ( może go wogóle nie było)
jak zrobie podciśnienie ręcznie, to zaraz paliwo ładuje przelewem i to nie ważne czy pri, res, czy on
nad jednym gaźnikiem mam zaślepiony wężyk śrubką, może to byl przewód wlasnie od tego???
po zdjęciu wężyków od zasilania gazników z kranika nie leci nawet w pozycji PRi...
Jakoś nie mogę znaleźć przewodu od podcisnienia kranika ( może go wogóle nie było)
jak zrobie podciśnienie ręcznie, to zaraz paliwo ładuje przelewem i to nie ważne czy pri, res, czy on
nad jednym gaźnikiem mam zaślepiony wężyk śrubką, może to byl przewód wlasnie od tego???
po zdjęciu wężyków od zasilania gazników z kranika nie leci nawet w pozycji PRi...
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500
- Strzelson
- Motocyklista
- Posty: 160
- Rejestracja: 06 lis 2010, 02:52
- Imię: Michał
- Miejscowość: Warszawa - Wilanów
- Plecak: Ania :)
- Garnek: Caberg V2R
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Re: Pytania wszelkie
Kto wie jak zniwelować luz na manetce gazu?? Jest dość spory i to szarpanie maszyną działa mi na nerwy :/
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Zdejmujesz zbiornik, i na linkach masz regulacje i z tego co pamiętam przy rolgazie też jest regulacja.
Co do kranika, to ma jeden króciec zaślepiony gumą a drugi powinien być z przewodem, albo zaślepiony jeśli ktoś zmieniał kranik na taki bez membrany podciśnieniowej.
Co do kranika, to ma jeden króciec zaślepiony gumą a drugi powinien być z przewodem, albo zaślepiony jeśli ktoś zmieniał kranik na taki bez membrany podciśnieniowej.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
witam, co może być powodem falowania na wolnych obrotach?(a może to norma?). Nie jest to drastyczne zjawisko bo zmiany dochodzą do 100 obr/min. jak na razie były robione: zawory, gaźniki, wymienione świece, filtr czysty, wydech seryjny. Jedyne co wydaje mi się, że może być przyczyną to brak zaślepki na rurce przy wahaczu, czytałem na forum, że na jednej powinna być(to sprawdzę jak brat wróci z moto ).
Może macie też inne pomysły?
Może macie też inne pomysły?
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Rowerzysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 15 lip 2011, 21:08
- Miejscowość: Maszewo
- Plecak: brak :)
- Garnek: Nolan
- Numer GG: 6982489
Re: Pytania wszelkie
Nieszczelność na króćcach, nieszczelny airbox. Sprawdź wszędzie czy nie ma pęknięć.
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
Podczas regulacji zaworów i gaźników wszystko to rozbierałem i nie widziałem żadnych uszkodzeń. I tak będę musiał to rozkładać od nowa bo uszczelka pod pokrywą się poci, ale to po sesji, albo po sezonie więc wtedy sprawdzę dokładnie:D
Mam jeszcze jedno pytanie: mam egzemplarz z 97/98(w papierach 98, wdg win 97) roku, według serwisówki z 2004 są 3 rurki przy wahaczu, u mnie są 4(2 zaślepione) i tutaj moje pytanie od czego jest ta czwarta?
wiem, że mogłem to sprawdzić jak moto było bez plastików ale zapomniałem i może ktoś wie co to.
Mam jeszcze jedno pytanie: mam egzemplarz z 97/98(w papierach 98, wdg win 97) roku, według serwisówki z 2004 są 3 rurki przy wahaczu, u mnie są 4(2 zaślepione) i tutaj moje pytanie od czego jest ta czwarta?
wiem, że mogłem to sprawdzić jak moto było bez plastików ale zapomniałem i może ktoś wie co to.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
W wersji sprzed liftu są 4 wężyki. Po lifcie zredukowali do 3
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
- Corr
- Motocyklista
- Posty: 697
- Rejestracja: 21 maja 2012, 13:04
- Imię: Adam
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: Kawasaki ZX-6R 05'
Re: Pytania wszelkie
Ok, dzięki. To jeszcze z łatwych i przyjemnych napraw sprawdzę czy po prostu ktoś nie zatkał nie tych wężyków co trzeba a jak nie to to zostawię na razie bo nie jest jakoś bardzo uciążliwe.
Kawasaki Er5 99' -> Kawasaki ZX-6R 636 05'
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Co do tych wężyków mam jedno pytanie. Mam wersję sprzed liftu. Który wężyk powinien być zaślepiony? Ten, który powinien być podłączony do króćca, który wychodzi z prawej strony u dołu airboxa? Czytając posty powyżej postanowiłem sprawdzić jak jest u mnie. Zobaczyłem, że wężyka nie było w ogóle..;/ a przy króćcu było strasznie zasyfione. Założyłem wężyk, puściłem go dołem i zaślepiłem, tylko nie wiem czy to o ten króciec chodzi, mam nadzieje, że o ten
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
zatyczka powinna być na wężyku, który idzie z dołu airboxa.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/