Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Lepiej zainwestować w dobry klucz, a penetratory to ostateczność, czasem coś dają, ale nie ma co oczekiwać cudów. Możesz także spróbować puknąć energicznie śrubę od góry młotkiem, to często pomaga.
-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Pytania wszelkie
Co ja mogę od siebie napisać (choć każdy ma własne zdanie i metody)
W krytycznych sytuacjach, jak np odkręcanie swiec zarowych na długim gwincie, zapuszczanie wd40 lub innego penetratora daje efekt ale po kilku dniach lekkiego olejenia dwa trzy razy dziennie.
Kolejna metoda to odkręcanie uderzeniowe, gdzie najpierw "odbijasz" przez jakiś materiał śrubę mocno młotkiem od góry. Mozna to łączyć z drugą osobą, która w tym czasie młotkuje w kierunku odkręcania klucz założony na śrubie.
Trzecia opcja jaka przychodzi mi do głowy, to w związku z panującymi na dworze temperaturami opalarkowe podgrzewanie okolicy śruby.
wszystkie trzy metody można łączyć, ale najważniejszy jest dobry klucz na długim ramieniu lub solidnej przedłużce
W krytycznych sytuacjach, jak np odkręcanie swiec zarowych na długim gwincie, zapuszczanie wd40 lub innego penetratora daje efekt ale po kilku dniach lekkiego olejenia dwa trzy razy dziennie.
Kolejna metoda to odkręcanie uderzeniowe, gdzie najpierw "odbijasz" przez jakiś materiał śrubę mocno młotkiem od góry. Mozna to łączyć z drugą osobą, która w tym czasie młotkuje w kierunku odkręcania klucz założony na śrubie.
Trzecia opcja jaka przychodzi mi do głowy, to w związku z panującymi na dworze temperaturami opalarkowe podgrzewanie okolicy śruby.
wszystkie trzy metody można łączyć, ale najważniejszy jest dobry klucz na długim ramieniu lub solidnej przedłużce
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500
- K021
- Motocyklista
- Posty: 325
- Rejestracja: 24 mar 2011, 21:23
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Ostrów Maz/Wawa
- Garnek: Shoei XR-1100
- Skype: k0210l
- Numer GG: 3051259
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Dzieki wielkie za pomoc, poradzilem sobie kluczem nasadowym z przedluzka, o dziwo zwykly klucz sie omyka, a nie byl to jakis chinski no-name.
- Rakson
- Motorowerzysta
- Posty: 70
- Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
- Imię: P.
- Miejscowość: Łomża
- Garnek: Vcan V100
- Numer GG: 9391645
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Która śruba odpowiada za spuszczenie paliwa z komór pływakowych?
Swoją skromną wiedzą zakładam, że ta śruba to "2" a "3" to ten spust przez który paliwo ucieka. Dobrze myślę?
Pozdro

- Criss
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
- Imię: Krzysiek
- Miejscowość: Leszno
- Motocykl: Suzuki DR800
- Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna
Re: Pytania wszelkie
moim zdaniem nieprawdopodobne jest żeby była to śruba nr "1". Zostaje więc tylko "2" 

-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Pytania wszelkie
nie wiem jak w tej kawie, bo tu nie robiłem gaźników, ale zawsze spust jest w najniższym miejscu komory.
Często spust otwiera kanał leżący na jego końcu.
Ja stawiam, ze 2, bo 3 w ogóle nie wygląda na śrubę
a własnie raczej na kanał który odmyka się śrubą ne 2.
Często spust otwiera kanał leżący na jego końcu.
Ja stawiam, ze 2, bo 3 w ogóle nie wygląda na śrubę

jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500
- Rakson
- Motorowerzysta
- Posty: 70
- Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
- Imię: P.
- Miejscowość: Łomża
- Garnek: Vcan V100
- Numer GG: 9391645
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Czyli intuicja mnie nie zawiodła
Spuszczę przed pierwszym odpałem na wiosnę
thx

Spuszczę przed pierwszym odpałem na wiosnę


-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Śruba nr 2 oczywiście 

- Rakson
- Motorowerzysta
- Posty: 70
- Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
- Imię: P.
- Miejscowość: Łomża
- Garnek: Vcan V100
- Numer GG: 9391645
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Dziękówkapiter3105 pisze:Śruba nr 2 oczywiście


-
- Motocyklista
- Posty: 177
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: Kielce
- Garnek: NAXA FOB
Re: Pytania wszelkie
o rany, zadajesz pytania na zasadzie jak niebieski jest niebieski
kręcisz ją delikatnie, jest wrażliwa bo garnek jest z alu lub czegoś alustopowego, ale bez przesady, nie jest to papier
jak wykręcisz oczyść śrubę i gwint w grodzi, psiknij penetratorem, nie bedzie bólu
spuszcza się kilka sekund, zależy jak bardzo odkrecisz.
tylko zakręć kranik na off przed spuszczaniem, bo się nie doczekasz na koniec strumyka

kręcisz ją delikatnie, jest wrażliwa bo garnek jest z alu lub czegoś alustopowego, ale bez przesady, nie jest to papier
jak wykręcisz oczyść śrubę i gwint w grodzi, psiknij penetratorem, nie bedzie bólu
spuszcza się kilka sekund, zależy jak bardzo odkrecisz.
tylko zakręć kranik na off przed spuszczaniem, bo się nie doczekasz na koniec strumyka

jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
było: gs-500, diversion 600, en-500