Pytania wszelkie

Naprawa, wymiana, konserwacja, po prostu pomoc ...

Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz

kondziu4
Motocyklista
Posty: 185
Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
Imię: Konrad
Miejscowość: Mrągowo
Numer GG: 10192881

Re: Pytania wszelkie

Post autor: kondziu4 »

Lepiej zainwestować w dobry klucz, a penetratory to ostateczność, czasem coś dają, ale nie ma co oczekiwać cudów. Możesz także spróbować puknąć energicznie śrubę od góry młotkiem, to często pomaga.
Sklep Motocyklowy Warszawa - moto NUMiK
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lukaszu »

Co ja mogę od siebie napisać (choć każdy ma własne zdanie i metody)
W krytycznych sytuacjach, jak np odkręcanie swiec zarowych na długim gwincie, zapuszczanie wd40 lub innego penetratora daje efekt ale po kilku dniach lekkiego olejenia dwa trzy razy dziennie.

Kolejna metoda to odkręcanie uderzeniowe, gdzie najpierw "odbijasz" przez jakiś materiał śrubę mocno młotkiem od góry. Mozna to łączyć z drugą osobą, która w tym czasie młotkuje w kierunku odkręcania klucz założony na śrubie.

Trzecia opcja jaka przychodzi mi do głowy, to w związku z panującymi na dworze temperaturami opalarkowe podgrzewanie okolicy śruby.

wszystkie trzy metody można łączyć, ale najważniejszy jest dobry klucz na długim ramieniu lub solidnej przedłużce
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
Awatar użytkownika
K021
Motocyklista
Posty: 325
Rejestracja: 24 mar 2011, 21:23
Imię: Konrad
Miejscowość: Ostrów Maz/Wawa
Garnek: Shoei XR-1100
Skype: k0210l
Numer GG: 3051259
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: K021 »

Dzieki wielkie za pomoc, poradzilem sobie kluczem nasadowym z przedluzka, o dziwo zwykly klucz sie omyka, a nie byl to jakis chinski no-name.
Awatar użytkownika
Rakson
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
Imię: P.
Miejscowość: Łomża
Garnek: Vcan V100
Numer GG: 9391645
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Rakson »

20120216060.jpg
Szybkie pytanie Panowie,
Która śruba odpowiada za spuszczenie paliwa z komór pływakowych?
Swoją skromną wiedzą zakładam, że ta śruba to "2" a "3" to ten spust przez który paliwo ucieka. Dobrze myślę?
Pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
Criss
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 247
Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
Imię: Krzysiek
Miejscowość: Leszno
Motocykl: Suzuki DR800
Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Criss »

moim zdaniem nieprawdopodobne jest żeby była to śruba nr "1". Zostaje więc tylko "2" :D
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lukaszu »

nie wiem jak w tej kawie, bo tu nie robiłem gaźników, ale zawsze spust jest w najniższym miejscu komory.
Często spust otwiera kanał leżący na jego końcu.
Ja stawiam, ze 2, bo 3 w ogóle nie wygląda na śrubę :) a własnie raczej na kanał który odmyka się śrubą ne 2.
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
Awatar użytkownika
Rakson
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
Imię: P.
Miejscowość: Łomża
Garnek: Vcan V100
Numer GG: 9391645
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Rakson »

Czyli intuicja mnie nie zawiodła :D
Spuszczę przed pierwszym odpałem na wiosnę ;) thx
Obrazek
piter3105
Motocyklista
Posty: 628
Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
Imię: Piotr
Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
Plecak: Ania
Garnek: LS2
Motocykl: BMW R 1100 RT

Re: Pytania wszelkie

Post autor: piter3105 »

Śruba nr 2 oczywiście ;)
Awatar użytkownika
Rakson
Motorowerzysta
Posty: 70
Rejestracja: 14 lut 2012, 22:06
Imię: P.
Miejscowość: Łomża
Garnek: Vcan V100
Numer GG: 9391645
Kontakt:

Re: Pytania wszelkie

Post autor: Rakson »

piter3105 pisze:Śruba nr 2 oczywiście ;)
Dziękówka ;) zapytam jeszcze przy okazji, czytałem, że jest wrażliwa na za mocne przekręcenie więc tyle ile obrotów w lewo tyle w prawo. A co do spuszczenia, długo zlatuje? Pytam na przyszłość, żeby największego syfu nie pominąć.
Obrazek
lukaszu
Motocyklista
Posty: 177
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:56
Imię: Łukasz
Miejscowość: Kielce
Garnek: NAXA FOB

Re: Pytania wszelkie

Post autor: lukaszu »

o rany, zadajesz pytania na zasadzie jak niebieski jest niebieski :lol:

kręcisz ją delikatnie, jest wrażliwa bo garnek jest z alu lub czegoś alustopowego, ale bez przesady, nie jest to papier
jak wykręcisz oczyść śrubę i gwint w grodzi, psiknij penetratorem, nie bedzie bólu

spuszcza się kilka sekund, zależy jak bardzo odkrecisz.

tylko zakręć kranik na off przed spuszczaniem, bo się nie doczekasz na koniec strumyka :lol:
jest: er-5, zr-7, dt-125 (2T), chinol 50
było: gs-500, diversion 600, en-500
ODPOWIEDZ