zarejestrowałem i ubezpieczyłem kolejnym krokiem jest prawko kurs już kończę i egzamin tuż tuż ) pózniej jak się uda pare rundek po mieście i konserwacja na zimę
Oczywiscie wykąpalem maszynke
- wymiana badziewnej postojowki na białego leda 6-cio włuknowego
- wymiana zarowki przod h4 pseudo xeon
- podswietlenie zegarow ledy red , blue , UV
- polerka rantow z tylu jeszcze mnie czeka przod tylko jest gorzej bo tyl poszedl gladko na stopki 3 bieg i jazda
-wymieniłem olej na Motul 5100 + oczywiście filtr
-umyłem
-nasmarowałem łańcuch
-naoliwiłem i nawoskowałem
-zakryłem
i czekam do wiosny )
w miedzyczasie planuję wymienić tłumik na Montii a na wiosnę regulacja zaworów, czyszczenie i synchro gaziorów, wymiana płynu hamulcowego + linki w stalowym oplocie.
Moto jest z anglii więc farba już trochę odchodziła miejscami i z lewej strony był trochę odrapany (u dołu "bębna"). Ze względu na brak funduszy nie wyjmowałem go, nie piaskowałem i nie malowałem u fachowca. Obkleiłem wszystko wokół silnika gazetami, kupiłem lakier żaroodporny motip w spray-u i do roboty. Jak dla mnie to wyszło super i lepiej niż się spodziewałem. Zdjęcia są na profilu bikepics. Zobaczymy jak się będzie trzymało na dłuższą metę ale patrzę jasno w przyszłość:). Ogólnie polecam jeśli ktoś chciałby coś takiego zrobić u siebie.
Ustawiłem zawory,zsynchronizowałem gaźniki, wymieniłem: olej,płyn chłodniczy,filtry,olej w zawieszeniu + uszczelniacze,klocki, płyn hamulcowy,świece.Ogólnie to zrobiłem już przygotowanie na nowy sezon;D