rudi27 pisze:Przed wymianą uszczelniaczy było tak samo, lagi złożone jak na obrazku w serwisówce i olej 10W zalany, więc to chyba nie to.
Jak dojechałem do ściany i napierałem to tak samo strzela i dźwięk jest raczej u góry nie przy lagach.
W czasie jazdy podczas hamowania wydaje mi się, że czuję jakiś luz(przód-tył), ale nie wiem czy sobie nie wkręcam tego, no i słychać jedynie przy samym zatrzymaniu pyknięcie, bo jak jadę szybciej to nie ma szans, żeby usłyszeć.
Jeżeli bardziej u góry to do kontroli dokręcenie śrub w półkach, z jakiś mniej konwencjonalnych rzeczy to jedynie przychodzi mi do głowy przesuwający się w uchwycie przewód hamulcowy albo gdzieś hacząca linka gazu, sprzęgła itp. albo bardziej drastyczne np. pęknięta sprężyna w ladze ale wątpię... Weź do pomocy drugą osobę i zlokalizuj dokładnie skąd bierze się ten dźwięk bo na odległość nic nie pomożemy
Co do dokręcania łożyska główki to jak przód jest w powietrzu to koło powinno samo lecieć na bok ale nie może być nadmiernego luzu, więc rzeczywiście lepiej to dać komuś z doświadczeniem do dokręcenia.
DeFi pisze:Dodam że szyba również może powodować shimme.
Te mini owiewki nie tak bardzo. Ja zamontowałem wyższą Puig Plus i przy ok 60-70 kiera lata. Szybę zdjąłem po powrocie znad morza i wszystko jest ok.
Masz oryginalne ciężarki kierownicy? bo to raczej dziwne żeby taki drobiazg(wiem o naporze wiatru ale mimo wszystko) powodował shimme
żeby was pocieszyć mogę napisać, że w Ninjy wystarczy niewielka poprzeczna nierówność albo odkręcenie na dziurawej drodze i już możemy podziwiać piękną shimme

w planach jest amor skrętu ale dopiero za stalowym oplotem do hebli i jakimiś porządnymi gumami... Więc tak nie rozpaczajcie

Ps moje moto jest sprawne, podobno ta generacja zx6r ma największe tendencje do telepania kierą ze wszystkich roczników
