Witam,
mam taki problem jak w temacie, gaźnik był czyszczony, świece wymienione, przewody też..
czy oprócz "dziurki" w membranie, coś jeszcze może wchodzić w grę?
wiem ze może być wszystko, ale może ktoś miał podobna sytuacje?
zbiornik tez był czyszczony, nowe paliwo, filtr paliwa podobno jest ok,
paliwo w zbiorniku jest, nie jeżdżę na rezerwie:)
proszę o jakieś sugestie
pozdrawiam
nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Rowerzysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 sty 2011, 18:45
- Miejscowość: Garwolin
- Garnek: Caberg 2VR
- Skype: protraa
- Numer GG: 2581679
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
Co rozumiesz przez nierówną pracę? Skaczą ci obroty?
Jest jakaś różnica jak wkręcasz silnik na luzie w stosunku do jazdy na zasprzęglonym?
Jest jakaś różnica jak wkręcasz silnik na luzie w stosunku do jazdy na zasprzęglonym?
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
nierówna praca czyli jakby paliwa nie dostawał
trochę zmieniło się od ostatniego pytania
okazało się że nie było jednego rozpylacza przy dyszy (jeżeli fachowo wyrażam się)
teraz sytuacja zmieniła się, ładnie chodzi dostał jakiegoś większego kopa ale...nie pali ...jak były małe obroty
jak mu podkręciłem to teraz mu skaczą do 2 tys obrotów i w ogóle śmierdzi benzyną, może za wysoki poziom w komorze pływakowej i obroty na biegu jałowym mu skaczą raz wysokie raz za niskie
czyli generalnie ciągle coś
pozdro
trochę zmieniło się od ostatniego pytania
okazało się że nie było jednego rozpylacza przy dyszy (jeżeli fachowo wyrażam się)
teraz sytuacja zmieniła się, ładnie chodzi dostał jakiegoś większego kopa ale...nie pali ...jak były małe obroty
jak mu podkręciłem to teraz mu skaczą do 2 tys obrotów i w ogóle śmierdzi benzyną, może za wysoki poziom w komorze pływakowej i obroty na biegu jałowym mu skaczą raz wysokie raz za niskie
czyli generalnie ciągle coś

pozdro
-
- Rowerzysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 cze 2011, 14:40
- Miejscowość: opole
- Garnek: Nitro N760VX
- Numer GG: 6665270
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
jeśli masz dziure w membranie, to zacznij najpierw od tego. Jest powodem wielu kłopotów, bo zakłóca praktycznie całą pracę silnika.
- Criss
- Klubowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 paź 2010, 14:32
- Imię: Krzysiek
- Miejscowość: Leszno
- Motocykl: Suzuki DR800
- Lokalizacja: Przybyszewo k.Leszna
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
a gaźniki wyczyściłeś?
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
podobno koszt membrany to połowy ceny gaźnika, a co do czyszczenia to fachowiec wziął kasę i podobno wyczyścił, pochodził nie całe 100 km i znowu słabo chodzi.
przy okazji spytam się czy macie dodatkowe filtry paliwa? bo paliwo u nas wiadomo jakie, po drugie często nie jeżdżę to też nie dobrze, po trzecie zamknięcie od baku dobrze nie trzyma, może ktoś ma bak na sprzedanie?
pozdro
mam nadzieje że w Nadarzynie będzie okazja pogadać
przy okazji spytam się czy macie dodatkowe filtry paliwa? bo paliwo u nas wiadomo jakie, po drugie często nie jeżdżę to też nie dobrze, po trzecie zamknięcie od baku dobrze nie trzyma, może ktoś ma bak na sprzedanie?
pozdro
mam nadzieje że w Nadarzynie będzie okazja pogadać
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: nierówna praca powyzej 4 tys obrotów
a w jakim stanie masz świece ?
u mnie zalewało prawy cylinder i co chwila mi osmalał świece. Mechanik wymienił mi zaworki iglicowe i podobno jest już OK (nie wiem do końca, bo jeszcze nad morzem jestem)
u mnie zalewało prawy cylinder i co chwila mi osmalał świece. Mechanik wymienił mi zaworki iglicowe i podobno jest już OK (nie wiem do końca, bo jeszcze nad morzem jestem)

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/