drzaca kawka
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 lut 2011, 21:08
- Miejscowość: antwerpen/krasnik
- Plecak: żona kamila
- Numer GG: 9124329
- Lokalizacja: antwerpen/krasnik
drzaca kawka
co moze byc powodem lub od czego zaczac sprawdzanie drzenia kawasaki er5
no chyba ze to normalne ale raczej nie. mianowicie jak wkrecam je na obroty w czase jazdy lub jak jade kolo 100 to czuje spore drzenie pod nogami na stopkach
no chyba ze to normalne ale raczej nie. mianowicie jak wkrecam je na obroty w czase jazdy lub jak jade kolo 100 to czuje spore drzenie pod nogami na stopkach
-
- Rowerzysta
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 sty 2011, 18:45
- Miejscowość: Garwolin
- Garnek: Caberg 2VR
- Skype: protraa
- Numer GG: 2581679
Re: drzaca kawka
Normalnie drżenie czuć zawsze pytanie tylko jak bardzo. Może ci się śruby przy ramie poluzowały, a może po prostu gdzieś nie masz gumy amortyzującej.
Re: drzaca kawka
Też takie coś odczuwam , mam tak przy 5,5 tys obr na każdym biegu.
-
- Podawacz śrubek
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 lut 2011, 21:08
- Miejscowość: antwerpen/krasnik
- Plecak: żona kamila
- Numer GG: 9124329
- Lokalizacja: antwerpen/krasnik
Re: drzaca kawka
zawsze jak jade powiedzmy 130 to czuje jak mi stopki wibruja w strone nog. i tak caly czas jak mam reke na gazie, czyli jak gazuje
-
- Motocyklista
- Posty: 144
- Rejestracja: 05 gru 2010, 23:22
- Lokalizacja: Brodowo koło Środy Wielkopolskiej
Re: drzaca kawka
zobacz czy masz dobrą zębatkę przy silniku..



[color=#0040FF]BRACI SIĘ NIE TRACI-to hasło powinno łączyć wszystkich motocyklistów!!!!! :)[/color]
- voojtass
- Rowerzysta
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 kwie 2011, 10:35
- Miejscowość: Rzeszów
- Lokalizacja: rzeszów
Re: drzaca kawka
nom ja tez taki objaw zauwazylem od niedawna ..... moze to sprzegło... bo przez ostatni czas zauwazylem ze troche gorzej chodzi i nie ma przyspieszenia na wysokich obrotach
wykonuje Gmole , stelaze, ozdobne płyty na chłodnice....
Re: drzaca kawka
a ja mam kawe od paru dni- i jak jade wszystko ok, jak hamuje tez.
zero jakiegokolwiek drgania
jednak jak puszcze kierownice i silnik hamuje biegiem to zaczyna coraz bardzie rzucac??????
myslalem o zalozeniu moze ciezarkow z drugiego moto-jednak jak zajrzalem do srodka to sie zdziwilem bo jest jakby zaspawana dziura
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 11340.jpg/
czy moze to byc przyczyna drgania?
zero jakiegokolwiek drgania
jednak jak puszcze kierownice i silnik hamuje biegiem to zaczyna coraz bardzie rzucac??????
myslalem o zalozeniu moze ciezarkow z drugiego moto-jednak jak zajrzalem do srodka to sie zdziwilem bo jest jakby zaspawana dziura
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... 11340.jpg/
czy moze to byc przyczyna drgania?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: drzaca kawka
Kierownica bez ciężarków tak właśnie będzie się zachowywać. Najlepiej założyć oryginalne. Z tymi zaspawanymi otworami to trochę dziwne

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
Re: drzaca kawka
no tez tak mysle bo sprawdzilem:
-glowke ramy-kreci sie leciutko bez zadnych oporow itp
-tarcza prosta
-opony cale -prawie ze nowki
-wyazone dobrze(zdjalem zacisk i sprawdzalem tak jak wulkanizator czy kolo "stoi" w kazdym polozeniu)
takze zostaja tylko ciezarki- tylko jak je zamontowac??? spawu nie nagwintuje
moze jakis pomysl??
-glowke ramy-kreci sie leciutko bez zadnych oporow itp
-tarcza prosta
-opony cale -prawie ze nowki
-wyazone dobrze(zdjalem zacisk i sprawdzalem tak jak wulkanizator czy kolo "stoi" w kazdym polozeniu)
takze zostaja tylko ciezarki- tylko jak je zamontowac??? spawu nie nagwintuje

moze jakis pomysl??
-
- Motorowerzysta
- Posty: 57
- Rejestracja: 08 mar 2011, 08:54
- Imię: Łukasz
- Miejscowość: 3City
- Garnek: Naxa F9/A
- Numer GG: 2815545
Re: drzaca kawka
Co do montażu ciężarków - można wywiercić otwór w spawie i ten otwór nagwintować - ale zależy to od jakości i głębokości (grubości) spawu.
Druga opcja to dospawanie nakrętki na spawie (po wcześniejszym wywierceniu w tym spawie otworu większego niż gwint w nakrętce, a mniejszego niż średnica nakrętki) - kwestia ile miejsca jest na nakrętkę pomiędzy spawem a końcem kierownicy.
I do tak przygotowanych końcówek kierownicy przykręcić śrubą ciężarki.
Druga opcja to dospawanie nakrętki na spawie (po wcześniejszym wywierceniu w tym spawie otworu większego niż gwint w nakrętce, a mniejszego niż średnica nakrętki) - kwestia ile miejsca jest na nakrętkę pomiędzy spawem a końcem kierownicy.
I do tak przygotowanych końcówek kierownicy przykręcić śrubą ciężarki.
KLE 500 '06