- wymienilem kierunki tylne na mniejsze i biale. Tylko dlatego, ze jeden z orginalnych mialem zlamany i ledwo sie trzymal. A ze z przodu poprzedni wlasciciel dal male to postanowilem zostac przy nich.
- wypolerowalem czesci aluminiowe pasta do polerowania aluminium
- skleilem zegary w srodku i dokrecilem szybe Puig
Ja ost. dolalem benzyny, bo na wodzie juz nie chciala jechac ;P
A na powaznie to:
- zmienilem tlumik na taki sam seryjny, poniewaz moj dostal przy ostatniej parkingowce zrobionej przez kolesia. No i dodalem koncowki kierownicy.
W planach - zmiana kiery na kolorowa, bardziej wygieta - alu.
Co ja zrobiłem:
- zamontowałem nowe kierunki z przodu
- wymieniona opona z tylu (160/60-R17) o nic nie ociera, jedynie panowie w warsztacie trochę się męczyli aby weszła na felgę
- rozebrałem, powymieniałem podświetlenie zegarów i ponownie założylem
Więc... wymieniony kierunek prawy bo dostało mu się na parkingówce, dzisiaj wymieniona oponka tył na nówkę, parę dni wcześniej wymieniony olej w lagach i uszczelka oraz klocki hamulcowe przód i tył. Jutro jadę na wymianę oleju + filtr i płynu hamulcowego bo jedno i drugie czarne. A we wtorek skoczę ją zarejestrować. Chyba że jutro będzie mi się chciało ale nie sądzę abym wstała o 6 rano ;p.
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć !
Jeździjmy tak żeby było nas więcej, a nie mniej !
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.