Witam,
Za mną kolejny dzień pracy na motorem. Odkręcając pokrywę przedniej zębatki natknąłem się na takie coś (fotka poniżej).
Czy ktoś byłby tak uprzejmy i powiedział mi od czego jest ta biała wtyczka z uciętymi kablami i gdzie jest jej drugi koniec ?
I jeszcze jedno szybkie pytanie. Synchronizacje wykonuje się śrubą na przepustnicy pomiędzy gaźnikami ? pytam bo chce się upewnić!
Jeżeli chodzi o wtyczkę to nie pomogę za bardzo bo nie znam się na elektryce, jedyne co mi przychodzi to czujnik stopki bocznej, czy moto gaśnie jak ruszysz z rozłożoną stopką? niektórych to denerwuje i odłączają "zbędny" czujnik...
Na początku też myślałem że to czujni stopki. Ale to nie to. Czujnik jest (patrz zdjęcie) za biała wtyczką przyczepiony do ramy. Tak nawiasem mówiąc muszę go odkręcić i przeczyścić, bo parę razy zdarzyło że po złożeniu nóżki moto nie reagował na zapłon. Trzeba było stopkę ponownie wyciągnąć i schować.
Może ktoś inny ma pomysł do czego służy ta wtyczka i gdzie jest jej drugi koniec .
A może znajdzie się ktoś tak dobry i zerknie pod osłonę (raptem chyba 5 śrubek do odkręcenia) i sprawdzi gdzie znajduję się drugi koniec
zdejmij izolację z końcówek i rozpleć przewody. Zobaczysz co się będzie działo. Jak nie będziesz mógł odpalić, to czujnik bocznej stopki.
Inna możliwa opcja to czujnik ciśnienia oleju. Czyli po rozpleceniu kabli powinna wciąż się palić kontrolka na liczniku.
Z serwisówki kabelki czarny i zielony pasują to czujnika bocznej nóżki.