Jako że swoje moto zakupiłem bez kluczy pod siedzeniem to mam do was pytanie, co tam powinno się znajdować ?
Fajnie jak ktoś wrzucił by zdjęcie oryginalnego zestawu i wypisał co znajduje się w takim zestawie.
Z góry dziękuję.
Ps. Jakby co to przeszukiwałem forum i znalazłem temat viewtopic.php?f=10&t=997&hilit=klucze ale mi chodzi o to co powinno być w moto na wszelki wypadek.
Oryginalny zestaw kluczy
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- czaro85
- Klubowicz
- Posty: 438
- Rejestracja: 28 mar 2012, 13:20
- Imię: Cezary
- Miejscowość: Maków Mazowiecki
- Plecak: Agnieszka
- Garnek: HJC FG-15
- Numer GG: 5485371
Oryginalny zestaw kluczy
Virago 535 '88 -> Kawasaki ER-5 '03 -> ???
- Fryta
- Motocyklista
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 sty 2012, 14:07
- Imię: Michał
- Miejscowość: Warszawa
- Plecak: Dorota
- Garnek: jeden z 2 :) różnie
- Numer GG: 1378431
- Telefon: 504909145
Re: Oryginalny zestaw kluczy
ja swój dokupiłem na allegro ale nie jestem pewien czy napewno był do er5 bo troche różnił się zawartością od tego co ja miałem u siebie (część brakowało a część było więcej...) póxniej napisze co mam 

- Kamyk
- Administrator
- Posty: 3375
- Rejestracja: 19 cze 2010, 19:07
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
- Plecak: Ewa
- Garnek: Shoei XR-1000 / HJC
- Skype: kaminski.rafal
- Numer GG: 2697152
- Motocykl: Testowy
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Szczecin/Berlin
Re: Oryginalny zestaw kluczy
Ja sam skompletowalem sobie najbardziej potrzebne rzeczy
Kilka srubokretow, kilka kluczy, szmata
, opaski zaciskowe - tzw. trytytki, zapalniczka, koszulki termokurczliwe itp. Oczywiscie jeszcze smar do lancucha oraz klucz do zmiany zawieszenia.
Wszystko w miare co moglo by sie przydac.


Wszystko w miare co moglo by sie przydac.
Er5 -> SV 650 K3 -> ST xtz 750 '89 + ...
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Oryginalny zestaw kluczy
Ja też wczoraj ostatecznie skompletowałem, to co Kamyk + kombinerki, nożyk (najlepiej taki rozkładany zestaw) i taśma izolacyjna, ewentualnie jakaś mała latareczka. Mam również klucz do świec oraz dwie świece (zmieniałem przewody paliwowe, teraz są troszeczkę dłuższe, tak, że jak zdejmuję zbiornik to wystarczy ktoś lub coś do podtrzymania i mogę świece zmieniać, ostatecznie można sobie z tym poradzić samemu) Myślę czy jest sens wozić ze sobą tzw."koło zapasowe w płynie" ?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Oryginalny zestaw kluczy
To tzw "koło zapasowe w płycie" to istna ostateczność. Po użyciu tego preparatu opona nadaje się jedynie na śmietnik.
Ostatnio u wulkanizatora jak zmieniałem opony w aucie, na lawecie przyjechała BMW K1200GT '07. Koleś jechał z Włocławka do Poznania i na 20 km przed Poznaniem złapał kapcia na nowej oponie. Wulkanizator znalazł nieszczelność, zakołkował i można było wracać do domu.
Tak jak w przypadku ERki za laczka na tył zapłacisz niewiele (200-500 zł) to za pełnowymiarowego laczka do mocnego moto wydasz minimum 600 zł albo i więcej jeżeli markowe kupujesz. W takim wypadku kalkulacja jest prosta. Wulkanizator za kilkanaście zł albo opona za ~1000 zł. Decyzja należy do ciebie a wulkanizatora znajdziesz chyba w każdym mieście.
Ostatnio u wulkanizatora jak zmieniałem opony w aucie, na lawecie przyjechała BMW K1200GT '07. Koleś jechał z Włocławka do Poznania i na 20 km przed Poznaniem złapał kapcia na nowej oponie. Wulkanizator znalazł nieszczelność, zakołkował i można było wracać do domu.
Tak jak w przypadku ERki za laczka na tył zapłacisz niewiele (200-500 zł) to za pełnowymiarowego laczka do mocnego moto wydasz minimum 600 zł albo i więcej jeżeli markowe kupujesz. W takim wypadku kalkulacja jest prosta. Wulkanizator za kilkanaście zł albo opona za ~1000 zł. Decyzja należy do ciebie a wulkanizatora znajdziesz chyba w każdym mieście.

Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/