Pytania wszelkie
Moderatorzy: Miłosz, Kamyk, lucek, bartoszto, jotto, Kanc1erz
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
ja miałem przetarty przewód paliwowy, ale paliwo lało się tylko jak go odgiąłem. Okazało się, że przewód jest pęknięty na połowie obwodu na zgięciu. Warto więc na początek przejrzeć przewody.
Re: Pytania wszelkie
Witam. mam pytanko. czy macie jakieś sprawdzone metody na pozbycie sie starego tank pada ktory się strasznie wręcz wgryzł ? No i ja zrobić to żeby nie uszkodzić baku ? Kupiłam moto z wyjątkowo mało apetycznym i chciałabym go zmienić, ale bardzo przywarł ...
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Myślę że po podgrzaniu opalarką powinien powoli zejść, a potem delikatnie jakąś chemią (taką żeby lakieru nie rozpuściła) resztki kleju usunąć.
Jakby zostały jakieś ślady to nowy tankpad będziesz musiała trochę większy kupić
Jakby zostały jakieś ślady to nowy tankpad będziesz musiała trochę większy kupić
www.hangover.art.pl
Re: Pytania wszelkie
Hmmm a może jakas wersja dla ludzi nie posiadających opalarki ?
- lucek
- Klubowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 10:53
- Imię: Lucek
- Miejscowość: Puławy
- Plecak: Kamila
- Garnek: Schuberth C3
- Telefon: 505228947
- Motocykl: BMW F800GS
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
Możesz spróbować suszarką, tylko będziesz musiała dłużej podgrzać i nie ma gwarancji że zadziała bo suszarka nie osiąga takich temperatur. Możesz podjechać do mnie do Puław to spróbuję się z tym uporać, bo w Lublinie w najbliższym czasie nie będę.
www.hangover.art.pl
Re: Pytania wszelkie
Hmmm dzieki bardzo za zaproszenie. Jeśli nie uporam się z tym do wiosny w garażu to pewnie chetnie skorzystam z pomocy. Jak na razie ER. czeka na rejestracje do nowego roku i na ulicę bez przyczepki nie wyrusza. A stary Tank pad jest dosc duży, także musze uważać, bo chyba większego do zakrycia już nie nabedę
- Lish
- Klubowicz
- Posty: 957
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:56
- Imię: Karol
- Miejscowość: Piaseczno
- Plecak: Kiti
- Garnek: biały
- Telefon: 500366623
- Motocykl: fzs600 pies
- Kontakt:
Re: Pytania wszelkie
z tankpadem trzeba uważac, ja w fazerze mam tankpad, który chciałbym odklei, ale wiem, że zerwie lakier jak będe próbował
-
- Motocyklista
- Posty: 185
- Rejestracja: 02 gru 2011, 09:13
- Imię: Konrad
- Miejscowość: Mrągowo
- Numer GG: 10192881
Re: Pytania wszelkie
Witam.
Czy mogę wlać olej 20w50 zamiast 10w40. Ktoś z Was tak spróbował ? Jakieś zmiany ? Polecacie ?
Czy mogę wlać olej 20w50 zamiast 10w40. Ktoś z Was tak spróbował ? Jakieś zmiany ? Polecacie ?
- DeFi
- Klubowicz
- Posty: 2397
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:25
- Imię: Rafał
- Miejscowość: Września
- Plecak: Brak
- Garnek: LS2
- Numer GG: 9958743
- Telefon: 783757397
- Motocykl: Yamaha FJR 1300 '01
- Lokalizacja: Września
Re: Pytania wszelkie
Ogólnie polecam stosować się do zaleceń producenta.
10w40 daje optymalne smarowanie oraz chłodzenie prawie we wszystkich rodzajach motocykli. Ja bym lał standard.
Jak chcesz eksperymentować to na własne ryzyko. Tylko potem nie płacz że coś nie tak z silnikiem, a to biegi dziwnie chodzą, sprzęgło jakieś takie a alternator się przegrzewa itp.
10w40 daje optymalne smarowanie oraz chłodzenie prawie we wszystkich rodzajach motocykli. Ja bym lał standard.
Jak chcesz eksperymentować to na własne ryzyko. Tylko potem nie płacz że coś nie tak z silnikiem, a to biegi dziwnie chodzą, sprzęgło jakieś takie a alternator się przegrzewa itp.
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 ->Yamaha FJR 1300 '01
http://www.bikepics.com/members/defi/01fjr1300/
-
- Motocyklista
- Posty: 628
- Rejestracja: 24 sty 2011, 18:19
- Imię: Piotr
- Miejscowość: Ciechanów/Wrocław
- Plecak: Ania
- Garnek: LS2
- Motocykl: BMW R 1100 RT
Re: Pytania wszelkie
Ja mam wlany w swoim od zeszłego sezonu półsyntetyczny 20w50 firmy FUCHS, dedykowany do motocykli szosowych czy turystycznych. Wszystko w jak najlepszym porządku. Nic się nie grzeje itd. Zastosowałem go z tego względu, że nie musiałem za niego płacić, a jak się potem zorientowałem to droższy jest od MOTULA:P Nie wiem jak z innych firm, ale tego mogę śmiało polecić.